پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 9"" توسط گروه فناوری اطلاعات شریف "Sharif ICT Group" با همکاری و حمایت دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار خواهد شد. این رویداد با هدف انتقال تجربه و ارائه داستان‌های موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، بررسی چالش‌های پیش روی استارتاپ‌ها و ایجاد...

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به آشوب‌ها و اغتشاشات دو ماه اخیر گفت: هر کاری می‌کنند که انقلاب اسلامی متوقف شود، اما با حضور مداوم مردم و رهبری، این انقلاب سر جای خودش باقی است و با قدرت و قوت به راهش ادامه می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وظیفه همه ما این است که با حضور در صحنه کاری کنیم که طرف مقابل حساب کار خودش را بکند.

وب‌گاه عصر ایران

برای اینکه این حضرات فکر نکنند که کشور از نیروهای انقلابی خالی شده است، نیروهای انقلابی الان باید به صحنه بیایند و به‌صورت سازماندهی‌شده حضور داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خواص نباید ساکت شوند، گفت: خواص باید معقول و منطقی و مختصر حرف بزنند. ما منطق داریم، نباید عقب‌نشینی کنیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در حکمی امیر رنجی را به سرپرستی اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دو عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف موفق به ثبت دومین اختراع خود با عنوان "پردازنده نوری قابل تنظیم" در سیستم پتنت آمریکا «USPTO»، مشهورترین سیستم ثبت اختراع در جهان شدند.

وب‌گاه الف

کسانی که چهل سال است برای آرزوهای ناکامشان؛ روزشماری می‌کنند و نظام، تا به حال، بارها و بارها در دهه شصت، هفتاد، هشتاد سقوط کرده است، چطور می‌توانندبه به ما تصویر درستی بدهند؟

خبرگزاری تسنیم

کتاب «نامه‌های فهیمه» سرگذشت یک زوج دهه 60 را به تصویر می‌کشد؛ زوجی که روی حلقه ازدواجشان حک شده بود: «تنها رهِ سعادت؛ ایمان، جهاد، شهادت.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع آگاه در توئیتر گفت: در ابزار چت داخلی این شرکت، بیش از 500 کارمند روز پنجشنبه پیام های خداحافظی نوشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس گروه بانک خون بندناف و سلول‌های بنیادی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به مزایای خون بندناف گفت: پیوند خون بندناف، جان 27 نفر از کودکان مبتلا به بیماری‌های نقص ایمنی و خونی را نجات داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در هفته منتهی به امروز جمعه 27 آبان ماه در کنار فعالیت‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های ترم اول سال تحصیلی 1402-1401، برنامه های فرهنگی و پژوهشی نیز تدارک دیده است که برخی انجام شده و برخی دیگر در حال پیگیری است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: در شرایط کنونی، طرحی را مجلس پیگیری می‌کند که حق و حقوق معلمان و مربیان مراکز غیردولتی ادا شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس آموزش و فناوری در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار آموزش و فناوری دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. ثبت اختراع استادان دانشگاه شریف در معتبرترین سیستم ثبت اختراع جهان دکتر سمیه کوهی دانشیار دانشکده مهندسی کامپیوتر...