پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی چمران گفت: شب گذشته با نتیجه سنگینی شاهد باخت تیم ملی کشورمان بودیم اما تلاشی که برای این بازی انجام شد و دو گل که به کشور انگلیس زده شد، برای ما بسیار مهم است.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز گفت: به‌رغم درخواست برخی نمایندگان کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی برای برگزاری نشست ویژه بررسی حوادث اخیر کشور، برخی نمایندگان به لیدری اعضای جبهه پایداری در برابر این درخواست مانع‌تراشی کرده و اجازه برگزاری نشست بررسی حوادث اخیر را نداده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اطلاعات به‌دست‌آمده توسط خبرنگار اعتمادآنلاین، پیشنهاد گزارشگری بازی های جام جهانی به عادل فردوسی‌پور از سوی صداوسیما صورت نگرفته بوده بلکه یکی از پلتفرم‌های داخلی قصد همکاری با فردوسی‌پور را داشته است.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و شهردار تهران امضا شد.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به مأموریت ذاتی بنیاد ملی نخبگان در حمایت، پشتییانی و توانمندسازی نخبگان گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای رفع دغدغه مسکن نخبگان بهره می‌بریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری برای تامین مسکن نخبگان دانشگاه شریف، با اشاره به تلاش‌ها برای رفع دغدغه‌های نخبگان و اجرای برنامه‌های جذب و ماندگاری آن‌ها گفت: مسکن مساله مهمی در حمایت از نخبگان کشور است و رییس جمهوری محترم بار‌ها بر این موضوع تاکید داشته‌اند. دهقانی...

وب‌گاه عصر ایران

زیدآبادی که پیش‌تر شعارهای رکیک برخی در دانشگاه شریف را اینطور توجیه کرده بود که «فحش باد هواست» و دلیلی برای ناراحتی یا اقدام طرف مقابل نمی‌دانست حالا خودش گرفتار جماعت برانداز فحاش شده

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالله گنجی به مطلب خداحافظی احمد زیدآبادی از سیاست واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: برخی از فعالان سیاسی به خداحافظی احمد زیدآبادی از سیاست واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره خبر ورود فرد مسلح به خوابگاه دختران این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زاکانی گفت: امیدواریم با اتصال ظرفیت‌های مختلف، بحث مسکن را که در حال حاضر از آن به عنوان یک آرزو یاد می‌شود به یک امر تحقق پذیر و کاملاً در دسترس تبدیل کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با تاکید بر اینکه نهضت تولید مسکن نخبگانی کلید خورد، گفت: دانشگاه‌ها با همکاری و حمایت دولت می‌توانند در رفع نیازهای نخبگان اثربخشی داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زاکانی گفت: امیدواریم با اتصال ظرفیت‌های مختلف، بحث مسکن را که در حال حاضر از آن به عنوان یک آرزو یاد می‌شود به یک امر تحقق پذیر و کاملاً در دسترس تبدیل کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم انعقاد تفاهم نامه ساخت مسکن برای اساتید دانشگاه صنعتی شریف که فی‌مابین شهرداری تهران و بنیاد ملی نخبگان امضا شد، اظهار کرد: خوشحالیم که اولین گام در جهت تحقق عملی پاسخ معتبر به یک نیاز و انجام یک خدمت شایسته به بهترین قشر را شاهد هستیم و آماده امضای تفاهم نامه‌ای با بنیاد ملی نخبگان برای ساخت مسکن دانشگاه شریف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا بر مصوبه وزارت علوم، دانشگاه‌های کشور امروز دوشنبه 30 آبان به دلیل برگزاری اولین مسابقه تیم ملی فوتبال کشور در رقابت‌های جام جهانی، ساعت 14 تعطیل خواهند شد. دانشگاه صنعتی شریف نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به برگزاری نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی، کلاس‌های درس این دانشگاه تا ساعت 13:30 طبق روال عادی...