جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی اداره و نهاد غیردولتی هم وجود دارند که در بخش نهاد‌های عمومی غیردولتی قرار می‌گیرند که در این دستگاه‌ها برای تغییر وضعیت ایثارگران هنوز چالش وجود دارد که بعضی از شهرداری‌ها از جمله آن‌ها محسوب می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارلوس کی روش که به تازگی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است از همان روز‌های نخست برای دستیار ایرانی خود روی نیمکت تیم ملی خواهان حضور جواد نکونام سرمربی فولاد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: تاکنون برای 201 نفر از متهمانی که در اغتشاشات حضور موثر داشته، به ویژه برای کسانی که از عناصر اصلی و فعال اغتشاشات بوده، به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کرده و یا در فضای مجازی، مردم به خصوص جوانان را برای شرکت در اغتشاشات تحریک و تشویق کردند، پس از تکمیل تحقیقات، از سوی دادسرا کیفرخواست صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسماعیلی با اشاره به تهدیدهای رسانه‌ای خاطرنشان کرد: ما امروز معتقدیم که تهدیدات رسانه‌ای فقط برای ما نیست و هر ملت مستقلی در هر گوشه‌ای از دنیا در معرض این تهدیدات است که ممکن است نوع آن فرق داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر سود بازار خودرو در جیب رانت‌خوران و دلالان است و با عرضه در بورس این رانت به صفر می‌رسد. عدم عرضه نیز میزان سود این گروه را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جبلی اظهار کرد: همه باید دست به دست هم دهیم؛ از مجلس و دولت می‌خواهیم مجدانه و با همین عزم و اراده پای کار بیایند که اگر نیایند، نمی‌گویم این کار انجام نمی‌شود اما بازه زمانی‌اش طول می‌کشد.

وب‌گاه گسترش

پس از حوادث دیروز و درگیری در سلف، دانشگاه شریف اعلام کرد: تا پایان تعمیرات و فراهم شدن فضای آرامش، امکان صرف غذا در داخل سالن غذاخوری وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شنیدیم تا قبل از پایان نیم‌فصل قرارداد این مهاجم گلزن تمدید و نام او در نیم‌فصل رسما به لیست بازیکنان تیم اضافه خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردم می‌توانند قبل از اینکه برای سفر برون‌مرزی‌شان برنامه‌ریزی کنند، با مراجعه به سامانه «پلیس من» از وضعیت ممنوع‌الخروج بودن خود مطلع شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا اکبریان، داور سرشناس فوتبال ایران در غم از دست دادن فرزند نوجوان 13 ساله خودش به سوگ نشست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از حوادث دیروز و درگیری در سلف، دانشگاه شریف اعلام کرد: تا پایان تعمیرات و فراهم شدن فضای آرامش، امکان صرف غذا در داخل سالن غذاخوری وجود ندارد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و تولید محصول فناورانه در حوزه بالادست نفت و گاز به نام "دستگاه دیسک گردان" شده‌اند که نقش زیادی در افزایش بهره‌دهی چاه‌های نفت و گاز دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دبیرخانه ستاد مسکن و ازدواج سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: هر متقاضی باید در استان مربوطه خود ثبت‌نام کند، زیرا هر مددجو در استانی که دارای پرونده مددجویی است امکان دریافت کمک بلاعوض را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاکستان در مرزهای مختلف، بالاترین قیمت بنزین در همسایگی ایران را دارد که معادل 1.84 سنت (حدود 59 هزار تومان) در هر لیتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور از شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر تجلیل کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در لیست اعلامی از سوی شرکت ایران خودرو برای اولین بار قیمت محصول جدید سورن پلاس دوگانه سوز درج شده و فروش آن طی روزهای آینده انجام خواهد شد.