جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

این مزایده فوق‌العاده در پی دستور قضائی شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب تهران برای فروش یک هزار و 40 دستگاه خودروی سواری خارجی رسوبی در انبارهای مختلف گمرکات، بنادر و اموال تملیکی در تعدادی از استان‌ها و در ادامه مزایده فوق‌العاده شماره 565 برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مماشات بیشتر با این قوم داعشی، فقط باعث افزایش فضای دوقطبی میشه، چون بچه های انقلابی کم کم به این نتیجه میرسن که برای دفاع از آرمان های خمینی کبیر، باید خودشون وارد عمل بشن.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: معاون دانشجویی دانشگاه از برنامه این معاونت برای تماس و ارتباط‌گیری با خانواده‌ها صحبت کرد و رییس دانشگاه نیز گفت: درک ضرورت ارتباط دانشگاه با خانواده‌ها مربوط به امروز و دیروز نیست. تماس با خانواده‌ها بسیار هم کار خوبی است. این اقدام در زمینه جلوگیری از برخی حرکت‌های هنجارشکنانه، مؤثر بوده است.

خبرگزاری مهر

دیروز دانشگاه شریف شاهد تنش میان برخی دانشجویان بود. در این دانشگاه چه گذشت؟ این روایتی مستقیم و دست اول از حاضرین در این ماجراست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک حقوقدان در واکنش به اطلاعیه دانشگاه شریف نوشت: مجازاتی به نام منع ورود به دانشگاه در آئین‌نامه انضباطی نداریم

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورت قطعی سیستم سامانه بیمه سلامت ایران به دلایل کاهش سرعت اینترنت، ادارات کل استانی با مؤسسات در تعامل بوده و داروخانه‌ها با قید زمان و ساعت در نسخه کاغذی و وارد کردن اطلاعات در داخل نسخه الکترونیکی این اسناد پرداخت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش، صدور احکام را از رتبه یک آغاز کرد چرا که حقوق پایه این معلمان پایین بود و نیاز بود که توجه بیشتری صورت گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی با شارژر راهی بازار می‌شود یا نه. در زمینه‌ی سرعت شارژ هم با توجه به رویکرد محافظه‌کارانه‌ی سامسونگ، به احتمال زیاد با سرعت 25 واتی روبرو می‌شویم که برای یادآوری باید بگوییم که گوشی‌های S22 و S22 پلاس هم از همین سرعت بهره می‌برند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: تاکنون به آزادی 68 درصد دستگیرشدگان با قرارهای تامین اعم از وثیقه یا کفالت منتهی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مخبر با تاکید برلزوم برنامه ریزی برای استعداد یابی افراد در محلات کم برخوردار یادآور شد: عمده بزرگان ما از جایی برخاستند که فکرش را نمی کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به خصوصیات اخلاقی که سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان دارد، این احتمال هست که این مربی تا پایان فصل چندین بازی دیگر را هم به دلیل محرومیت از دست بدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی اجرای کالابرگ توسط دولت منتفی اعلام شد که احسان ارکانی - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس - از یک اولتیماتوم سه هفته‌ای برای بازگرداندن این طرح و توزیع آن بین مردم خبر داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق وعده مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، حقوق شهریور ماه بازنشستگان با اعمال افزایش مستمری سایر سطوح پرداخت شد و حالا با آغاز فصل پاییز و در حالی که پرداخت مستمری مهر ماه به عنوان دومین ماه اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار در حقوق بازنشستگان سایر سطوح نیز در موعد مقرر خاتمه یافته، سازمان تأمین‌اجتماعی در تکاپوی تأمین منابع مورد نیاز برای پرداخت مابه‌التفاوت ماه‌های فروردین تا...

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور انور این دانشجویان عزیز عرض می کنم که دو عکس پیوست را ببینند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درخواست خدمات اورژانسی برای رسیدگی به جوانانی که در حوالی نازی‌آباد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ بر اثر حمله خرس مصدوم شده بودند، به این مرکز اعلام و به سرعت آمبولانس 115 به محل اعزام شد.