جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیرآموزش و پرورش از رویکرد هویتی و عدالت محور در مدرسه تلویزیونی ایران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست برای 315 نفر از متهمان آشوب‌های اخیر در تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وی در پاسخ به سوالی درباره استقرار نیروهای خارجی در مرزهای کشورمان گفت: ما معتقدیم که مرزها باید مسیر صلح و ثبات باشد. بارها اعلام کردیم که حضور نیروهای خارجی در مسیر کشور را نمی‌پذیریم و مواضع خود را بارها به کشورهای خارجی اعلام کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال اتحاد کلباء شب گذشته با هدایت فرهاد مجیدی در هفته هفتم لیگ امارات با کامبک طلایی موفق شد الوصل صدرنشین لیگ امارات را با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از حضور مهران مدیری در آفریقا که به قفس شیرها رفته است. او می گوید اگر عاشق حیوانات باشید به شما صدمه نمیزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها درباره سلامتی خود و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بعدی گفت، ممکن است فردا مریض شود و بمیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیران بحران مناطق 22 گانه تهران مأموریت پیدا کردند تا وضعیت تابلوها و درختانی که احتمال سقوط دارند را پیگیری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر‌اساس ماده یک قانون «جرم سیاسی»، هریک از جرائمی که در ماده 2 این قانون آمده است «چنانچه به انگیزه اصلاح امور کشور علیه مدیریت و نهادهای سیاسی یا سیاست داخلی یا خارجی کشور ارتکاب یابد، بدون آنکه مرتکب قصد ضربه‌زدن به اصل نظام را داشته باشد، جرم سیاسی محسوب می‌شود».

وب‌گاه مشرق نیوز

آنها (که بعضا بازی خورده هم هستند) دیروز با هجوم به سلف غذاخوری و ایراد خسارت، خواستار مختلط شدن سلف شدند. امروز همان چند ده نفره، دور هم جمع شدند و "با هم غذا می خوریم، پس هستیم" راه انداختند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب به گریه 10 دانشجو بابت حضور دختران و پسران در سلف سرویس دانشگاه شریف واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی استقلال که می‌داند این دیدار برای او بسیار حیاتی است در هفته‌های اخیر به بازیکنانش توصیه کرده که مقابل هوادار آرامش خود را حفظ کرده و از گرفتن کارت زرد بیهوده پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مفهوم عاشقی برای همه افراد متفاوت است بعضی افراد عاشق بوده‌اند و حس آن را درک کرده‌اند و دیگران خیلی مطمئن نیستند که آیا این عشق است یا فقط یک حس پرستش عمیق است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف خونین یک دستگاه پژو 405 با کامیونت خاور در حوالی جاده یاسوج به اصفهان جان پنج جوان تبعه کشور افغانستان را گرفت و 12 نفر نیز در این حادثه زخمی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: این پرونده‌ها در دادگاه تعیین وقت شده است و رسیدگی به برخی از آن‌ها نیز شروع شده است؛ در هفته جاری نیز در محاکم تهران وبرخی استان‌ها نیز رسیدگی به پرونده برخی دیگر از عناصر اغتشاشات اخیر شروع می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 535 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 4 نفر نیز به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این پایگاه که در زمینه سرمایه‌گذاری‌های مالی و تامین وام برای تحقیقات و جمع‌آوری داده‌ها فعالیت می‌کند، سنجش محبوبیت میلیاردها را از طریق هشتگ هایی که در مناطق مختلف جهان به میلیاردها اشاره کرده و پایش آنها بر اساس موقعیت مکانی انجام داده و از این طریق با استفاده از هوش مصنوعی احساسات مردم را نسبت به آنها با توجه به دسته‌بندی‌های مثبت یا منفی این توییت‌ها ارزیابی کرده است.