جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید سوریان درباره استعغای خود گفت: به هیچ عنوان مشکلی وجود نداشت و این استعفا دلیل خاصی نداشت و بیشتر ناشی از مسائل شخصی و خستگی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با این وجود گویا قرار نیست فیلترینگ این دو شبکه اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام برداشته شود تا جایی که هفته گذشته معاون وزیر ارتباطات نیز با اشاره به دردسر فیلترینگ اینستاگرام برای کسب‌وکارها تأکید کرد که اشتباه از سوی مردم بوده و نباید از ابتدا از ابزاری همچون اینستاگرام استفاده می‌کردند و مردم باید به هشدار مسئولان برای کوچ به پلتفرم‌های داخلی توجه می‌کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه برای علی‌الحساب برای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین مبلغی برای آنها واریز خواهد شد، درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان گفت: هنوز احکام رتبه‌بندی برای تمام معلمان صادر نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که مقتول یک خانم 28 ساله بوده که به همراه فرزند خردسالش با شیوه خفگی به قتل رسیده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جبلی گفت: گروه‌های خرابکار هکری در دنیا که بخواهند تمرین بکنند یا ابراز قدرت بکنند هم دست به اینکار می‌زنند. تمام همکاران ما عزم‌شان را جزم کردند که تمام امکانات زیرساختی و شبکه‌ای خودمان را ایمن سازی کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منادی سفیدان، کمبود معلم در استان‌ها و کمبود نیروهای خدماتی را از دیگر مسائلی برشمرد که مدارس در استان‌ها با آن مواجه هستند و در این مورد گفت: در همین راستا پیگیری‌هایی از طریق سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است تا مدارس با مسائل مشکلاتی کمتر مواجه شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعال اصلاح طلب در توئیتی نوشت: حضور انور این دانشجویان عزیز عرض می کنم که دو عکس پیوست را ببینند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» تصویری از غذا دادن به دانشجویان دانشگاه شریف بیرون از سلف، منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایپا روی آریا به‌عنوان یک خودرو اقتصادی با موتور سه سیلندر تمرکز دارد. ایران خودرو مهیای عرضه تارا دنده‌ای V3 و هایما 8S مونتاژی شده و بهمن‌موتور وعده فروش ریسپکت در پاییز امسال را داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

254 نماینده مجلس خواستار تسریع در روند پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

چنانچه مشخص شود افرادی به ضرب و شتم و یا فحاشی پرداخته و موجب جراحت دیگران شده‌اند، موقتاً ورود آنها به دانشگاه ممنوع شده و در اولین فرصت به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از اعلام بسته بودن سلف دانشگاه، دانشجوها در محوطه دانشگاه، همگی در کنار یکدیگر، مثل یک خانواده، به صرف غذا می‌پردازند./ جماران

وب‌گاه عرشه آنلاین

می‌بینیم نمایندگان مجلس نمی‌توانند از روی یک متن بخوانند. نماینده‌ای در مجلس دهم، مشهورترین موزه دنیا یعنی لوور را ««لووُر، لووِر، لووووور و لوبر» می‌خواند، گویی که اصلا نام این موزه معروف را اصلا نشنیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئولان دانشگاه شریف سلف را بستند، دانشجویان در محوطه دانشگاه سفره پهن کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموران کلانتری 32 زنگی آباد هنگام گشت زنی هدفمند یک دستگاه نیسان با پلاک مخدوش را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادگاه جنایی الکرخ در بغداد، حکم اعدام عامل انفجار خودروی بمب گذاری شده در مسیر عبور زائران امام موسی کاظم (ع) در منطقه الدوره را صادر کرد.