جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان برگزاری جلسه استیضاح سیدرضا فاطمی امین تغییر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دیروز دانشگاه شریف شاهد تنش میان برخی دانشجویان بود. در این دانشگاه چه گذشت؟ این روایتی مستقیم و دست اول از حاضرین در این ماجراست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس این گزارش هر فرد بیمه‌شده می‌تواند به راحتی به سوابق بیمه‌ای خود از زمان اولین واریزی تاکنون مطلع شود. برای این کار باید ابتدا وارد سایت سوابق بیمه به آدرس اینترنتی شده و سوابق خود را مشاهده کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنعانی گفت: ما یک طرف جنگ در موضوع اوکراین نیستیم؛ آمریکا عامل شروع جنگ اوکراین بود.

وب‌گاه الف

پس از اتفاقات روز گذشته دانشگاه صنعتی شریف و بروز ناآرامی‌هایی در این محیط آموزشی، هیئت رئیسه این دانشگاه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام تصمیمات جدید، دانشجویان را به آرامش دعوت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشک مسئول واحد بیمارهای مرکز بهداشت مهاباد می‌گوید این بیماری معمولا از طریق آزمایش میکروسکوپی خلط (دقیق ترین روش)، کشت خلط و عکس‌برداری قفسه سینه تشخیص داده می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدحسین پویانفر خواستار رفع فیلترینگ فضای مجازی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش درباره حجاب الناز رکابی گفت: در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند. حتی یک تار موی ایشان هم بیرون نبود و این صحبت‌ها تنها حاشیه‌سازی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

دو تصویر خبرساز از سلف دانشگاه شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 1402-1401 از اول مهر 1401 به بعد و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از اول بهمن 1401 خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بین محصولات پرفروش سایپا نیز پراید صندوقدار امروز 186 میلیون تومان دست به دست می‌شود، تیبا صندوقدار را 198 میلیون تومان قیمت‌گذاری کردند و ساینا و کوییک دنده‌ای به ترتیب 207 و 209 میلیون تومان معامله می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب با ویژگی‌های ظاهری متولدین ماه‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال کارگری گفت: موضوع معیشت مطالبه بازنشستگان است و بر همین اساس از وزیر کار انتظار داریم که اجرای 25 درصد باقیمانده متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا قبل از پایان سال عملیاتی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار امروز نرخ هر گرم طلای 18 عیار با 6هزار و دویست تومان کاهش به قیمت یک میلیون 335هزار و هشتصد تومان در بازار طلا معامله شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلترینگ گسترده و محدودیت‌های اینترنتی آسیب شدیدی بر کسب و کارهای خرد و بزرگ وارد کرده است و تداوم این روند می‌تواند باعث خاموش شدن چراغ اقتصاد دیجیتال کشور شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رحمت الله بیگدلی در توییتی به گریه 10 دانشجو بابت حضور دختران و پسران در سلف سرویس دانشگاه شریف واکنش نشان داد.