چهارشنبه 11 مهر 1403

گزارشی از واکنش دانشجویان به عملیات وعده صادق 2

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
گزارشی از واکنش دانشجویان به عملیات وعده صادق 2

دانشجویان دانشگاه‌های تهران با برگزاری تجمعات و انتشار پیام‌هایی ضمن ابراز خوشحالی از وقوع عملیات صادق 2 از نیروهای مسلح و نظامی کشور تقدیر کردند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، شب گذشته دانشجویان دانشگاه‌های تهران پس از اعلام عملیات صادق 2 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس با برگزاری تجمعاتی در سطح شهر و دانشگاه‌ها خوشحالی و شادی خود را از این رخداد اعلام کرده و از نیروهای مسلح و نظامی کشور برای انجام این عملیات قدردانی کردند.

دانشجویان که طی هفته گذشته با برگزاری مراسم‌ها و تجمعاتی در پی شهادت سیدحسن نصرالله سید مقاومت از اقدامات رژیم صهیونیستی خشمگین بوده و خواستار انتقام خون این شهید و سایر شهدای جبهه مقاومت در ترورهای اخیر بودند این بار با شادی و پخش سرودهای حماسی و شیرینی تلاش کردند احساسات و شادی خود را در انتقام از این رژیم غاصب با سایر اقشار به اشتراک بگذارند.

فیلم‌ها و عکس تجمع و شادی دانشجویان در مقابل سردر دانشگاه صنعتی شریف و تهران بیش از سایر مراکز مورد توجه و بازدید قرار گرفت.

این دانشجویان البته به این قسم از شادی اکتفا نکردند و با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی ضمن ابراز خوشحالی از مسئولان نظامی کشور به خصوص نیروهای سپاه پاسداران قدردانی کردند.

خیبرشکن‌های علی تلاویو را شخم زدند

دفتر تحکیم وحدت در واکنش به این عملیات در پیامی اعلام کرد:

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلبُ ینقلبون

مردم شهید پرور ایران و امت داغدار اسلامی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در تقاص خون‌های به ناحق ریخته شده سید عزیز و شهید مقاومت و شهید هنیه و شهید نیلفروشان و دیگر شهدای مقاومت تمامی اعماق فلسطین اشغالی را برای اولین بار در طی حیات نامبارک این رژیم سفاک با موشک‌های خیبرشکن در هم کوبید.

دفتر تحکیم وحدت ضمن تبریک این عملیات عظیم به امام زمان (عج)، فرمانده کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) و عموم امت اسلامی یاد و خاطره همه شهدای راه قدس علی الخصوص شهید حاج حسن تهرانی مقدم را که آرزوی دیدن این صحنه‌های غرورانگیز را داشت گرامی می‌دارد.

عملیات صادق 2 نماد اقتدار و عظمت ایران اسلامی است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران نیز در این خصوص با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

این پیروزی بزرگ، نمادی از اراده ملت‌های مظلوم جهان است که سال‌ها زیر چکمه‌های ظلم و وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیستی در رنج و عذاب بودند، اما هرگز ایمان خود را به نصرت الهی از دست ندادند. امروز، همه مردم آزاده جهان، به‌ویژه ملت‌های مظلوم فلسطین، لبنان و یمن، شاهد تحقق وعده الهی و شکست طاغوت زمان هستند.

تشکر و سپاس بی‌پایان خود را از مسئولین لشکری و کشوری، به‌ویژه نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران، اعلام می‌کنیم که با این حمله غرورآفرین، انتقام خون شهیدان بزرگ مقاومت، از جمله سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، و دیگر سرداران و قهرمانان مقاومت همچون اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله را به بهترین نحو ممکن گرفتند. این اقدام دلیرانه، پاسخی کوبنده به تمام توطئه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و نشان داد که خون شهیدان مقاومت هرگز پایمال نخواهد شد.

این حمله مستقیم و پیروزی چشمگیر، نماد اقتدار و عظمت ایران اسلامی است که به برکت هدایت و رهبری هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌دست‌آمده است. دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که در برابر امت مقاوم و متحد اسلام، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و هر گونه توطئه‌ای علیه این امت موحد با پاسخ سخت و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

به امید خداوند متعال، به‌زودی و به یاد سید حسن نصرالله، در قدس شریف نماز خواهیم خواند. قطعاً، خون شهدای مقاومت، "آغاز نصرالله"، یعنی یاری و امداد الهی برای فتح قدس و پیروزی نهایی حق بر باطل است. همان‌گونه که امام راحل (ره) وعده داده بود، رژیم صهیونیستی به‌زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

مردم مظلوم فلسطین، لبنان و یمن بدانند که تا روز فتح کامل قدس و نابودی کامل رژیم صهیونیستی، ملت ایران با تمام توان و اراده خود در کنار آنان خواهد ماند و از آرمان‌های مقاومت پشتیبانی خواهد کرد. این راه، راهی است که به پیروزی نهایی ختم خواهد شد و وعده خداوند حق است.

جرئت و غیرت سپاهیان ایران مردم فلسطین و لبنان را خوشحال کرد

در این روز و در این ساعات که همه آزادگان جهان شاد و خوشحال از محقق شدن وعده صادق 2هستند، شاهد آن هستیم که هیمنه پوشالی و تو خالی رژیم خونخوار صهیونیستی فرو ریخته و بار دیگر جرئت و غیرت سپاهیان ایران اسلامی ما را سرافراز و مردم مظلوم فلسطین و لبنان را خوشحال کرده است‌.

آزادگان جهان، مسلمانان، مردم ایران، مایی که سکوت کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر را در برابر نسل‌کشی این رژیم خونخوار و ترور‌های شیطانی‌اش دیدیم، وقت آن است که خود دست به سلاح برده و با همه توان برای نابودی رژیم و خوار و ذلیل تر شدن هرروزه ی آن قدم برداریم.

نزدیک است آن روزی که جهان از شر این سگ هار خلاص شود، فلسطین به صاحبان اصلی خود باز گردد وآن روز به امامت رهبر عالیقدر جهان اسلام، حضرت امام خامنه‌ای از آنچه فکرش را می‌کنید نزدیکتر خواهد بود انشالله‌.

ان‌شالله به زودی در قدس حاضر خواهیم شد و در مسجد عزیز الاقصی به نیابت از تمامی شهدای غزه و لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران، و به نیت از حاج قاسم، سید حسن، شهید هنیه و سردار نیلفروشان نماز خواهیم خواند.

تشکل‌های دانشجویی نیز در پیام‌های خود در فضای مجازی نسبت به انجام عملیات صادق 2 ابراز خوشحالی کرده و از نیروهای مسلح و نظامی کشور قدردانی کردند.

گزارشی از واکنش دانشجویان به عملیات وعده صادق 2 2
گزارشی از واکنش دانشجویان به عملیات وعده صادق 2 3
گزارشی از واکنش دانشجویان به عملیات وعده صادق 2 4
گزارشی از واکنش دانشجویان به عملیات وعده صادق 2 5
گزارشی از واکنش دانشجویان به عملیات وعده صادق 2 6