چهارشنبه 4 مهر 1403

درگیری حزب الله و اسرائیل درمرز لبنان / دامنه جنگ گسترده شد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
درگیری حزب الله و اسرائیل درمرز لبنان / دامنه جنگ گسترده شد؟

رادیو ارتش «اسرائیل» مدعی شد که چند برج دیده‌بانی حزب‌الله را در مناطق مرزی با لبنان هدف قرار داده است. رادیو ارتش «اسرائیل» مدعی شد که چند برج دیده‌بانی حزب‌الله را در مناطق مرزی با لبنان هدف قرار داده است. ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه ادعا کرد که چند برج دیده‌بانی حزب الله و محل شلیک موشک‌ها به سمت اراضی اشغالی در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

رادیو ارتش «اسرائیل» مدعی شد که چند برج دیده‌بانی حزب‌الله را در مناطق مرزی با لبنان هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه ادعا کرد که چند برج دیده‌بانی حزب الله و محل شلیک موشک‌ها به سمت اراضی اشغالی در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

منابع عبری‌زبان همچنین از وقوع تیراندازی در داخل یکی از پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز با لبنان خبر دادند.

همزمان با ادامه بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه، مقاومت نیز مجددا شهر اشغالی عسقلان و سدیروت را هدف حمله راکتی قرار داد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد که 80 راکت دیگر به سمت شهر اشغالی عسقلان شلیک کرده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که شهرک صهیونیست‌نشین «زرعیت» در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله خمپاره‌ای قرار گرفته است.

ارتش اسرائیل مناطقی از جنوب لبنان را بمباران کرد

شبکه الجزیره به نقل از ساکنان مرزی جنوب لبنان گفت که صدای تیراندازی و انفجار در نزدیکی روستای «الضهیره» به‌گوش می‌رسد. یک منبع امنیتی لبنان نیز به این شبکه گفت «افراد مسلحی که با نظامیان اسرائیلی درگیر شده‌اند، از اعضای حزب‌الله نیستند.»

شبکه 14 اسرائیل هم گزارش داد که افراد مسلح موانع مرزی را منفجر کرده و وارد فلسطین اشغالی شده‌اند که دو نفر از افراد مسلح در درگیری کشته شده‌اند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

درگیری حزب الله و اسرائیل درمرز لبنان / دامنه جنگ گسترده شد؟ 2