جمعه 7 اردیبهشت 1403

در حال حاضر احداث دوربرگردان غیر همسطح در منطقه قلعه نو پیش بینی شده است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
در حال حاضر احداث دوربرگردان غیر همسطح در منطقه قلعه نو پیش بینی شده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: باید برای رفع مشکل ترافیک قلعه نو باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را ببینیم.

حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری بعد از ظهر پنجشنبه 7 بهمن ماه در جلسه رفع مشکلات ترافیکی محور ری - تهران در قلعه نو خاطر نشان کرد: باید برای رفع مشکل ترافیک قلعه نو باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را ببینیم، در حال حاضر احداث دوربرگردان غیر همسطح در منطقه قلعه نو پیش بینی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: اجرای کمربندی در دو طرف شهر قلعه نو می‌تواند، راه حل بلند مدت باشد، که این کمربندی باید غالب بر جاده فعلی و در چندین لاین باشد، باید فکر هزینه و زمان اجرا را کرد.

عضو شورای اسلامی استان تهران با بیان این که اگر جاده ورودی به خوبی طراحی شود، می‌تواند پاسخگوی حجم ترافیک باشد، گفت: باید تردد زیرسطحی نیز در این مسیر دیده شود، از 400 الی 500 متر قبل از قلعه نو خودروها وارد زیرگذر شده و بعد از قلعه نو از زیرگذر خارج شوند.

بر اساس این گزارش؛ جلسه بررسی مشکلات ترافیکی چندین ساله محور ری، قرچک و ورامین با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدیخواه و اقبال شاکری نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، نوش آبادی نماینده مردم ورامین _قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، جعفر شربیانی و محمد آقامیری نمایندگان مردم تهران _ ری و تجریش در شورای اسلامی شهر تهران، درویشی فرماندار شهرستان ورامین، خانی رئیس شورای اسلامی استان تهران و سایر مسئولین در محل سالن جلسات شهرداری قلعه نو برگزار شد.

انتهای پیام