سه‌شنبه 12 تیر 1403

در صیانت از صندوق رای در این استان چند نفر از عوامل اجرایی مصدوم شدند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
در صیانت از صندوق رای در این استان چند نفر از عوامل اجرایی مصدوم شدند؟

اقتصادنیوز: سخنگوی فراجا با اشاره به شهادت دو مامور پلیس برای صیانت از صندوق رای در استان سیستان و بلوچستان گفت: از تمام هم‌میهنان قدرشناس و فهیم، مسئولین و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که به شهدای جمهور پلیس ادای احترام کردند تشکر می‌کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به شهادت دو مامور پلیس در راه صیانت از صندوق رای در منطقه جکیگور استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران جان برکف پلیس از صندوق‌های رای و آرا مردم در سیستان و بلوچستان با جان عزیزشان مراقبت و محافظت کردند و به شهادت رسیدند.

سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس همواره نگاهبان ایران زمین و اندیشه وحدت بخش این مرز و بوم است، گفت: شهیدان والامقام ابراهیم مرمزی و فرهاد جلیل نیز در همین مسیر جان خود را فدا کرده و از این اندیشه و مردم صیانت کردند.

منتظرالمهدی در پایان تاکید کرد: از تمام هم‌میهنان قدرشناس و فهیم، مسئولین و نامزدهای انتخاباتِ ریاست جمهوری که به شهدای جمهور پلیس ادایِ احترام کردند تشکر می‌کنیم.

خبر مرتبط پیام مخبر بعد از اعلام نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری / این حضور موجب یأس بدخواهان شد

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای با قدردانی از حضور مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری، گفت: بی‌شک تداوم این مشارکت و حضور آگاهانه ملت در دور دوم رویداد ملی انتخابات، موجب یاس بیشتر بدخواهان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت توان و امید دوستداران آرمان‌های بلند نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.

روز گذشته افراد مسلح برای ربودن صندوق آرای منطقه جکیگور به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق أخذ رای از چند جهت تیراندازی کردند که با اقدام به موقع ماموران انتظامی از صندوق آرای مردم حفاظت شد اما تعداد پنج نفر از عوامل اجرایی و انتظامی مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند که متاسفانه دو نفر به اسامی سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبانیکم مرزبانی ابراهیم مرمزی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

خبر مرتبط پیام پورمحمدی بعد از اعلام نتیجه انتخابات / امیدوارم پیام آمدن و نیامدن‌تان شنیده شود

اقتصادنیوز: مصطفی پورمحمدی با انتشار یک پیام نوشت: آمدن و نیامدن شما، سرشار از پیامی است که امیدوارم شنیده شود.

درپی این اقدام مسعود پزشکیان (اینجا) و سعید جلیلی (اینجا) دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با صدورپیام‌های جداگانه‌ای این اقدام را محکوم کردند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
در صیانت از صندوق رای در این استان چند نفر از عوامل اجرایی مصدوم شدند؟ 2
در صیانت از صندوق رای در این استان چند نفر از عوامل اجرایی مصدوم شدند؟ 3