جمعه 7 اردیبهشت 1403

دستگیری عاملان نزاع مسلحانه در شهریار

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
دستگیری عاملان نزاع مسلحانه در شهریار

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از عملیات ویژه پلیس و دستگیری عاملان درگیری و نزاع مسلحانه در شهرک"شاهد" شهریار خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ"حسین معصوم زاده" با اعلام این خبر گفت: اواخر مردادماه سال جاری گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی اوباش در نیمه شب ضمن درگیری و نزاع و تهدید دو نفر با استفاده از سلاح و تیراندازی هوائی باعث سلب آسایش اهالی و همسایگان شده اند که بررسی و پیگیری آن به صورت جدی در دستور کار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد به دلیل اشتهار به اوباش گری متهمان، افرادی شاکی شکایت نکرده و در همان صحنه صلح و سازش می کردند که پلیس برابر وظایف ذاتی و قانونی خود با پیگیری های اطلاعاتی، عاملان قدرت نمایی با سلاح گرم که دو نفر از اوباش شهرستان شهریار بودند، را شناسایی کرد.

سرهنگ معصوم زاده بیان داشت: با تلاش های انجام گرفته، در عملیاتی مقتدرانه، 2 تن از اوباش در ابتدای آذرماه سال جاری در شهر اندیشه شهریار دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم ردیف اول درگیری و نزاع مسلحانه، 21 ساله، مجرد و در اغذیه فروشی مشغول بوده و دارای یک فقره سابقه شرارت و ضرب و جرح عمدی و ساکن شهرک شاهد شهریار بود که با قراربازداشت موقت روانه زندان شد.

سرهنگ معصوم زاده اعلام کرد: متهم ردیف دوم درگیری و نزاع مسلحانه، 30ساله، مجرد و شاغل در مشاور املاک و ساکن شهرک جعفریه و دارای یک فقره سابقه تیراندازی غیرمجاز منجر به جرح بود که با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

منبع: برنا