دوشنبه 2 مهر 1403

دستگیری گروگانگیران ورامینی در تهران + فیلم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
دستگیری گروگانگیران ورامینی در تهران + فیلم

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان 14 ساله از چنگ آدم‌ربایان در تهران و دستگیری 3 گروگانگیر خبر داد و گفت: متهمان این دختر نوجوان را در شهرستان ورامین ربوده بودند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ محمد گودرزی؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: هفتم خرداد ماه در پی دریافت خبری مبنی بر فقدانی یک دختر 14 ساله از شهرستان "ورامین" تصاویر این دختر نوجوان در اختیار تمام گشت‌های انتظامی تهران قرار گرفت و اطلاع‌رسانی لازم انجام شد.

وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه ماموران شهرستان "ورامین" حکایت از این داشت، این دختر نوجوان هنگام برگشت از مدرسه توسط 3 مرد ربوده و این افراد در پی ربوده شدن این دختر جوان طی تماس تلفنی با والدین وی، تقاضای 20عدد سکه تمام بهار آزادی کرده‌اند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: گشت‌زنی‌های هدفمند در این خصوص آغاز تا اینکه چهاردهم خرداد ماه ماموران کلانتری پایانه جنوب تهران به رفتار 3 مرد جوان که یک دختر نوجوان به همراه آنان بود مشکوک می‌شوند.

وی گفت: با مراقبت‌های ویژه پلیسی رفتار این افراد تحت کنترل در آمد و با تطبیق چهره این افراد با پرونده فقدانی، ماموران موفق به شناسایی فقدانی و متهمان شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در یک عملیات ضربتی هر 3 مرد جوان که یکی از آنها از اتباع کشورهای همسایه بودند دستگیر و بدین ترتیب مشخص شد که متهمان 18 الی 30 ساله پس از ربودن این دختر نوجوان آن را به شهر "بم" استان کرمان منتقل و قصد انتقال وی به مکان دیگری داشتند که به ترمینال جنوب تهران مراجعه کرده اند.

گروگان‌گیری یک مادر و دختر در خاش / آدم‌ربایان خواستار آزادی یک آدم‌ربای زندانی هستند

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه این دختر نوجوان با دستور قضائی تحویل خانواده وی شد خاطر نشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه در اختیار ماموران شهرستان ورامین برای سیر مراحل قانونی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

دستگیری گروگانگیران ورامینی در تهران + فیلم 2