چهارشنبه 18 مهر 1403

دشمن از جنگ سخت به جنگ شناختی و ادراکی روی آورده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دشمن از جنگ سخت به جنگ شناختی و ادراکی روی آورده است

حجت‌الاسلام وحدانی با اشاره به هجمه‌های مختلف دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از جنگ سخت به جنگ شناختی و ادراکی روی آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه دهدشت در گفت‌وگو با صبح زاگرس با اشاره هجمه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی طی این مدت اخیر گفت: امروز در جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای دشمن قرار گرفته‌ایم، آتش به اختیاران جبهه انقلاب باید برای این مسئله برنامه‌ریزی داشته باشید.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر افزود: دشمن به جنگ ادارکی روی آورده است و قضیه حمله تروریستی به شاه‌چراغ ناتوانی دشمن در ابعاد مختلف مشخص شد اما باید ببینیم چرا به اینجا رسیدیم که امروز دشمن تلاش می‌کند کشور را وادار به جنگ ادارکی کند؟! وی تصریح کرد: دشمن خوب می‌داند در جنگ سخت شکست انها حتمی است و جنگ نظامی موجب وحدت داخلی می‌شود اما جنگ شناختی وحدت شکن است و از این رو به جنگ ادراکی روی اورده اند. وحدانی فر از یاس، نومیدی و بن‌بست به عنوان ابزارهای جنگ شناختی دشمن نام برد و ادامه داد: آن‌هایی که دنبال دشمن حرکت کرده و در زمین دشمن بازی می‌کنند آیا زوزه گرگ‌ها را نمی‌شنوند؟ وی با تاکید بر اینکه انتقام حادثه شهدای شیراز گرفته خواهد شد خاطرنشان کرد: به زودی صدای ضجه و گریه دشمن را در سرزمین‌های خودشان بلند خواهیم کرد و دنیا نظاره‌گر آن خواهد بود. وحدانی‌فر ابراز داشت: امروز با وجود جوانان انقلابی قلب دنیا را با ارزش‌های اسلامی تسخیر کرده‌ایم و روز به روز درخت اسلام تنومندتر از قبل می‌شود. انتهای پیام /