شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری مهر

دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما در آستانه فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) نماهنگ «دریا» را با روایت رضا امیرخانی منتشر کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ضمن تشریح فعالیت‌های انجام گرفته و برنامه‌های برگزارشده شعبه‌های مختلف این مجموعه در روزهای کرونایی، از کلید خوردن یک پروژه مهم خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: نماهنگ «دریا» روایتی از بخش های کتاب ارمیا درخصوص تشییع امام خمینی (ره) با دکلمه با صدای رضا امیرخانی، نگاه متفاوتی به رحلت جانگداز امام خمینی (ره) داشته است، این نماهنگ به آهنگسازی امید روشن بین در دفتر موسیقی و سرود صدا و سیما تهیه و تولید شده است. ارمیا، نخستین کتاب رضا امیرخانی است که در سال 1372 منتشر شد. داستان ارمیا در سال‌های پایانی جنگ ایران...

خبرگزاری ایسنا

صندلی‌های تالار وحدت برای چندین هفته متوالی خالی است و برای چندین هفته پیاپی است که هنرمندان موسیقی برای امیدبخشی به مخاطبانی که کرونا آنها را از حضور فیزیکی در سالن‌ها محروم کرده است، به روی صحنه می‌روند؛ با این حال علیرضا قربانی و گروهش تلاش کردند با فراموشی تمامی این تلخی‌ها، با اجرای کنسرت آنلاینی که بر رایگان بودنش هم تاکید داشتند، لحظاتی شیرین را برای مخاطب خود به ارمغان آورند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

کنسرت آنلاین علیرضا قربانی ساعت 21 امشب (پنجشنبه، هشتم خرداد) به صورت زنده از اینستاگرام ایسنا نیز پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با آغاز دوران شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی که به دنبال آن کلیه رویدادهای موسیقی در قالب اجراهای زنده لغو شد، هنرمندان موسیقی برای تلطیف فضای عمومی مخاطبان خود که خانه‌نشینی گزینه خردمندانه آنها بود با برگزاری اجراهای برخط و تلاش برای حفظ نشاط مخاطبان در خانه تمام تلاش خود را برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به خرج دادند و موفق شدند نام خود را...

وب‌گاه خبر آنلاین

کنسرت آنلاین علیرضا قربانی پنجشنبه (هشتم خرداد ماه) ز تالار وحدت برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

کنسرت آنلاین علیرضا قربانی پنجشنبه (هشتم خرداد ماه) ز تالار وحدت برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مدیرعامل مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری برخی از جزئیات شرایط بهداشتی پیشنهادی این صنف به ستاد ملی مقابله با کرونا برای از سرگیری برگزاری کنسرت‌ها را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان

کنسرت آنلاین علیرضا قربانی فردا پنجشنبه به صورت زنده از تالار وحدت برای مخاطبان علاقمند به عرصه موسیقی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

محسن رجب‌پور مدیرعامل مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری برخی از جزئیات شرایط بهداشتی پیشنهادی این صنف به ستاد ملی مقابله با کرونا برای از سرگیری برگزاری کنسرت‌ها را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن رجب‌پورمدیرعامل مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری ضمن اشاره به جلسه‌ای که مدتی پیش همراه با مدیران سالن‌های برگزاری کنسرت‌ها و صنوف حوزه موسیقی برای بررسی شرایط آغاز اجراهای صحنه‌ای و بازگشایی سالن‌ها با حضور محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران علیرضا اعتمادی عضو هیأت‌مدیره انجمن صنفی هنرمندان موسیقی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: محسن رجب‌پور مدیرعامل مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری برخی از جزئیات شرایط بهداشتی پیشنهادی این صنف به ستاد ملی مقابله با کرونا برای از سرگیری برگزاری کنسرت‌ها را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با عید سعید فطر، همایون شجریان کنسرت «نسیم وصل» را بصورت برخط در تالار وحدت برای مخاطبان خانه نشین خود اجرا کرد.