شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیسیون ملی یونسکو از اهالی موسیقی و نوازندگان دعوت کرد تا با نواختن موسیقی و هنرنمایی، به کادر درمانی و پزشکی که در ایام شیوع کرونا، فداکاری‌های بسیار کردند در قالب جشنواره مجازی به احترام سپیدجامگان تیمارگران عشق ادای احترام کنند.

خبرگزاری ایسنا

شرایط آغاز اجراهای صحنه‌ای و بازگشایی سالن‌ها در دومین نشست دفتر موسیقی با مدیران سالن‌ها و صنوف موسیقی بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین نشست هماهنگی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران سالن‌های برگزای کنسرت‌ها و صنوف حوزه موسیقی برای بررسی شرایط آغاز اجراهای صجنه‌ای و بازگشایی سالن‌ها و تدوین شیوه نامه اجرایی آن برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - طرح "هندسه صدا در خوانندگی پاپ" ایده هنرمند گلستانی که برای اولین بار در تاریخ موسیقی ایران مطرح شده است با تایید دانشگاه علمی کاربردی به‌زودی در قالب یک درس مستقل در این مرکز آموزش عالی تدریس خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

چند سال پیش که بنیامین بهادری می‌خواهد برای آهنگ «بوی عیدی» مجوز بگیرد، خودش را آهنگساز این اثر معرفی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر موسیقی در پاسخ به پرسشی درباره دلیل تعطیلی یک ماهه کنسرت‌ها در ماه رمضان و برنامه این دفتر برای برقراری کنسرت‌ها در این ایام اظهار کرد که پیش از شیوع بیماری کرونا در ایران، قرار بوده است در سال جاری برگزاری کنسرت‌ها تا نیمه اول ماه رمضان ادامه داشته باشد ولی اکنون که فعالیت‌های فرهنگی و هنری تا اطلاع ثانوی لغو هستند، امکان این امر وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

بنیامین بهادری در جوابیه‌ای به یکی از گزارش‌های منتشر شده در خبرگزاری تسنیم، ادعا کرد که آهنگ «بوی عیدی» مجوزهای لازم را از دفتر موسیقی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: با برچیده شدن بساط برگزاری کنسرت‌های موسیقی در اثر بحران کرونا، پول حاصل از بلیت‌فروشی که بخش عمده درآمد برخی از هنرمندان را تشکیل می‌داد نیز قطع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با برچیده شدن بساط برگزاری کنسرت‌های موسیقی در اثر بحران کرونا، پول حاصل از بلیت‌فروشی که بخش عمده درآمد برخی از هنرمندان را تشکیل می‌داد نیز قطع شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

حسین علیشاپور خواننده و پژوهشگر موسیقی از جشنواره موسیقی فجر به عنوان خانه‌ای کلنگی یاد می‌کند که باید آن را از نو ساخت. او در عین حال برای بهبود شرایط پیشنهاد می‌دهد: جشنواره موسیقی باید در تمام طول سال برگزار شود نه اینکه یک هفته در سال به صورت فشرده. ما باید در چهار فصل سال چیزی به نام جشنواره موسیقی فجر داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «پویا سرایی» همزمان با ماه رمضان، قطعه مناجات ربنای استاد محمدرضا شجریان را با سنتور و سازهای الکترونیک بازآفرینی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تیتراژ جدید برنامه «صبحی دیگر» با حمایت دفتر موسیقی و سرود سازمان صداو سیما و با ترانه یاحا کاشانی و ملودی و خوانندگی مهدی یغمایی ساخته شده که از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در ایام تعطیلی و خانه‌نشینی به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت‌ها به فضای مجازی منتقل شد و چه آنهایی که تریبونی در صداوسیمای جمهوری اسلامی دارند و چه آنهایی که مجوزی در این رسانه ندارند برای ارتباط با مخاطب به فضای مجازی رفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در ایام تعطیلی و خانه‌نشینی به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت‌ها به فضای مجازی منتقل شد و چه آنهایی که تریبونی در صداوسیمای جمهوری اسلامی دارند و چه آنهایی که مجوزی در این رسانه ندارند برای ارتباط با مخاطب به فضای مجازی رفته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهمان کافه‌خبر لایو خبرآنلاین از دلایلی می‌گوید که سطح ترانه و شعر را در موسیقی کشورمان نازل کرده است.