شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین اثر ملودی زنده یاد مرتضی پاشایی همزمان با ماه مبارک رمضان در ویدیوکلیپ تیتراژ ابتدایی ویژه برنامه «خرم‌شهر» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولویت اصلی و مهمترین دغدغه این نهاد توجه به آسیب‌هایی است که به دلیل تعطیلی فعالیت‌ها به هنرمندان و فعالان هنر وارد شده است.

خبرگزاری تسنیم

نشست هم‌اندیشی تمهید مقدمات و شرایط ضروری برای برگزاری کنسرت، پس از بازگشایی سالن‌ها، ظهر شنبه 6 اردیبهشت‌ماه در دفتر موسیقی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست هم‌اندیشی تمهید مقدمات و شرایط ضروری برای برگزاری کنسرت، پس از بازگشایی سالن‌ها، در دفتر موسیقی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه فرهنگی هنری «کافه رادیو» که سال‌های قبل با صدای ماندگار مرحوم «مهران دوستی» از رادیو جوان پخش می‌شد و پس از درگذشت وی تعطیل شد، به انتن این شبکه رادیویی بازگشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علیرضا عصار خواننده موسیقی ایران قطعه موسیقایی «امیدواران» را برای سپاس از تلاش‌های کادر درمانی، در فضای مجازی اجرا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لوریس چکناواریان که تازه‌ترین اثر خود بنام «کورونا» را منتشر کرده درباره ارتباط موسیقی با تلطیف افکار عمومی معتقد است: موسیقی تجویز کردنی نیست و سلیقه رفیق ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ارکستر سمفونیک تهران جهت یک اجرای خانگی، فراخوان همکاری برای نوازندگان جهان صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

کیوان ساکت از تفاوت‌های هنرمندان مردمی و هنرمندان پولکی می‌گوید و وحید تاج هم دیدگاهش درباره تفاوت‌های کنسرت آنلاین با اجراهای عادی را بیان می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت گفت: دهمین جشنواره سراسری «بیت و حیران» امسال به میزبانی این شهرستان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

کنسرت گروه «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج شب گذشته در تالار وحدت به صورت آنلاین برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - آغاز به کار بخشنامه‌ای آموزشگاه‌های آزاد هنری هرچند که ممکن است در ظاهر نقطه امیدوارکننده‌ای برای برخی صنوف فرهنگی و هنری باشد، اما در حقیقت به دلیل دیده نشدن بسیاری از مشکلات این مراکز آموزشی دردی از جامعه فرهنگ و هنر را درمان نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با دومین شب از برگزاری کنسرت‌های آن‌لاین، گروه وزیری به سرپرستی کیوان ساکت، در تالار وحدت خالی از جمعیت، کنسرتی برای هزاران نفر از طریق شبکه‌های مجازی برگزار کردند.

خبرگزاری تسنیم

محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی از اجرایی نشدن قانون کسر 10 درصد از درآمد کنسرت‌ها به نفع دولت، در سال 1399 می‌گوید.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - فراخوان نخستین «همایش موسیقی‌پژوهی بوشهر» توسط انجمن موسیقی این استان منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرواز همای در نخستین شب از برگزاری کنسرت آن‌لاین در تالار وحدت، در سالنی خالی؛ اما با همراهی برخط هزاران علاقه‌مند موسیقی در شبکه‌های مجازی خواند.