شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای دستور العمل اجرای کنسرت در روز‌های کرونایی را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به اعلام آغاز فعالیت‌های هنری از ابتدای تیرماه، دستورالعملی را به سالن‌ها و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری میزان

دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به اعلام آغاز فعالیت‌های هنری از ابتدای تیرماه، دستورالعملی را به سالن‌ها و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با توجه به چراغ سبز دولت بر بازگشایی فعالیت‌های هنری و فعالیت‌های نمایشی علاقه‌مندان اجراهای زنده موسیقی در انتظار آغاز فروش بلیط برای کنسرت‌های رسمی هستند. اما گویا برگزارکنندگان اجراها هنوز از میزان استقبال مردم در شرایط فعلی و در نهایت توجیه اقتصادی این رویداد هنری مطمئن نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سامانه‌های فروش بلیت کنسرت‌ها با وجود اعلام رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر بازگشایی دوباره اجراهای موسیقی از ابتدای تیرماه هنوز خالی از اسامی و برنامه‌ها هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از هنرمندان عرصه موسیقی نسبت به عملکرد نهاد حمایتی خانه موسیقی معترض هستند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - بسیاری از ابعاد زندگی مردم دنیا و ایران طی چهار ماه شیوع بیماری کرونا دست‌خوش تغییر شده و محدودیت‌های گسترده‌ای در زندگی روزمره اقشار مختلف مردم ایجاد کرده است؛ در این میان آثار مخرب کرونا بر فعالیت های فرهنگی و هنری در سایه سنگین بعد اقتصادی مغفول مانده و کمتر مورد توجه قرار گرفت، تاثیراتی که در درازمدت می‌تواند بسیار زیان‌بارتر از ضربه اقتصادی ناشی از کرونا باشد.

خبرگزاری ایسنا

ستاد ملی مقابله با کرونا با بازگشایی آموزشگاه‌ها و سالن‌های هنری (برای فعالیت‌های نمایشی و موسیقی) از اول تیر موافقت کرد. در پی از سرگیری فعالیت‌های فرهنگی و هنری، سالن‌ها و آموزشگاه‌ها موظف به رعایت پذیرش 50 درصد از ظرفیت سالن خود، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و استفاده هنرجویان از دستکش و ماسک هستند. سینماها، سالن‌های هنری و آموزشگاه‌هایی که رعایت دستورالعمل‌ها را...

خبرگزاری تسنیم

محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی از نصف شدن ظرفیت سالن‌ها و نصف شدن اجاره‌بهایشان برای از سرگیری کنسرت‌ها در اول تیر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

افشین معصومی از تهیه کنندگان موسیقی است و می‌گوید که با شرایطی که دولت اعلام کرده، ترجیح می‌دهد کنسرتی برگزار نکند.

خبرگزاری دانا

مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران دوشنبه 19 خرداد با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارائه گزارش عملکرد یک ساله این انجمن برگزار شد.

خبرگزاری دانا

«بنیاد پژوهشی هنر و موسیقی» یکی از مجموعه‌ها و پروژه‌های ناتمام یا ناکام موسیقی کشورمان طی سال‌های گذشته بوده که در این سال‌ها حتی نامی از آن هم شنیده نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصنیف «وداع» اثری تازه از گروه موسیقی نو، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی در خصوص اقدامات مربوط به بازگشایی سالن‌های کنسرت و ازسرگیری دیگر فعالیت‌های این حوزه گفت: دفتر موسیقی تابع مصوبات و دستورات ستاد ملی مقابله با کروناست و تسلیم فشار تهیه‌کنندگان یا دیگر طرف‌ها در این زمینه نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ «دریا» در آستانه ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی انتشار یافت.