شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: «سرگردان»، تازه‌ترین آلبوم محسن نفر، آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی، پس از گذشت 10 سال از انتشار اثر پیشین، پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس انجمن موسیقی خراسان رضوی گفت: تنگناهای مالی نوازندگان در نتیجه شیوع کرونا و تعطیلی مجالس و مراسم طی دو یا سه ماه گذشته باعث راهی شدن برخی از آنان به خیابان‌های مشهد برای کسب درآمد شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «کیهان کلهر» برای مخاطبان خانه‌نشین خود با تکنوازی سه‌تار در فضای مجازی مهمان خانه مخاطبان خود شد.

خبرگزاری تسنیم

همسر فرهاد مهراد با انتشار متنی، تاکید کرده است که برای اجرای آهنگ «کودکانه» هیچ اجازه‌ای به بنیامین بهادری نداده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وضعیت گروه‌های موسیقی بهتر از گروه‌های نمایشی نیست. هرچند در این مدت کنسرت‌های آنلاینی توسط شهرداری، بنیاد رودکی و... برگزار شده اما باز هم بسیاری از گروه‌ها از اجراهای خود بازماندند و شیوع ویروس کرونا هنرمندان را مانند دیگر صاحبان مشاغل خانه‌نشین کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس ساعت 21 روز یکشنبه چهارم خرداد ماه کنسرت آنلاینی را در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد. در این کنسرت که با همراهی 35 نوازنده پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد همایون شجریان به عنوان خواننده حضور دارد. در این کنسرت آنلاین که به گفته برگزارکنندگانش یکی از بزرگترین کنسرت‌های آنلاین کشور خواهد بود، قطعاتی منتخب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همایون شجریان یکشنبه چهارم خرداد ماه همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر کنسرت آنلاین برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کیهان کلهر با نواختن سه تار برای مخاطبان خود در سراسر جهان به وعده خود به هواداران عمل کرده و علاقمندان موسیقی می‌توانند این اجرا را از طریق دو پلتفرم بصورت همزمان و زنده در سراسر جهان تماشا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آهنگساز آلبوم «خواب می‌بیند» در باره آخرین ساخته خود گفت: این آلبوم در حقیقت یک شخصیت با هویت مستقل مفهومی و موسیقیایی است که باطن و درونی متضاد دارد.

خبرگزاری ایسنا

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان تا پایان روز شنبه (17 خرداد ماه) تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دلیل شرایط خاص اجتماعی به دلیل شیوع بیماری کرونا، بار دیگر تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

رضا صادقی و محسن رجب‌پور در نشستی زنده در فضای مجازی به بررسی اختلاف‌ها و چالش‌ها میان خوانندگان و تهیه‌کنندگان پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با ایام شهادت امام علی علیه‌السلام و شب‌های قدر موزیک ویدئو «هیهات ز تاریخ» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اجرای خانگی ارکستر سمفونیک تهران با اجرای 148 نوازنده از نقاط مختلف جهان آماده شده و پس از ایام شهادت امیرمومنان (ع) منتشر خواهد شد.

خبرگزاری میزان

کنسرت آنلاین رستاک شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد. این اجرا به مناسبت هفته شیراز با همکاری شهرداری این شهر، بنیاد رودکی، تلویزیون تعاملی تیوا و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم علاقه‌مندان شد.