شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه موسیقی «رستاک» در یک اجرای آنلاین امشب از تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

گروه موسیقی «رستاک» در یک اجرای آنلاین از تالار وحدت امشب (20 رادیبهشت‌ماه) به روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری میزان

گروه موسیقی رستاک در یک اجرای آنلاین از تالار وحدت به روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند این کنسرت را به صورت رایگان تماشا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروه موسیقی رستاک برای اجرای آنلاین امشب / شنبه 20 اردیبهشت در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

گروه موسیقی «رستاک» در یک اجرای آنلاین از تالار وحدت امشب (20 رادیبهشت‌ماه) به روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شب گذشته در چهارمین اجرای کنسرت‌های آنلاین تالار وحدت سامان احتشامی از طریق فضای مجازی مهمان مخاطبان خانه‌نشین خود شد و برای آغاز برنامه خود قطعه «زندگی» که مناسب حال و هوای این روزهای ماست را اجرا کرد.

خبرگزاری دانا

قرنطینه طولانی‌مدت هنرمندان در خانه، سبب رو آوردن به فضای مجازی و گپ و گفت‌های «زنده» در اینترنت شده است؛ گفتگوهایی که طی هفته گذشته حاشیه‌هایی را هم به همراه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: قرنطینه طولانی‌مدت هنرمندان در خانه، سبب رو آوردن به فضای مجازی و گپ و گفت‌های «زنده» در اینترنت شده است؛ گفتگوهایی که طی هفته گذشته حاشیه‌هایی را هم به همراه داشت.

خبرگزاری تسنیم

مجید افشاری عضور شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی معتقد است که این شورا با کلمه‌ی «آغوش» مشکلی ندارد و این کلمه لزوما در موارد ممیزی قرار ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اهالی این بازار سنتی شیفته تماشای این دختر چادری هستند گویی چادر بازاری برای اغوای مردان و ابزا برای ترویج تبرج است و ساحت دختر چادری هیچ تفاوتی با یک فاحشه ندارد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فراگیر شدن اجرای کنسرت‌های مجازی در پی شیوع ویروس کرونا جزییات نحوه دریافت مجوز برای این شیوه از اجراهای اینترنتی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

بنیامین بهادری شب گذشته به طور زنده در اینستاگرامش به بیان توضیح‌هایی درباره حاشیه‌های اخیر پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

موسیقی و ترانه‌هایی که به‌وجود آمد درواقع ذائقه مردم را نه به‌طرف متعالی شدن، بلکه به‌طرف سطحی‌نگری سوق داد. این تغییر ذائقه بعد از انقلاب نیز به‌خصوص در دهه‌های اخیر با شدت بیشتری ادامه داشته است.

خبرگزاری دانا

آلبوم «شهر مناجات» با مناجات‌خوانی 10 خواننده موسیقی سنتی تولید و روانه بازار شد.

خبرگزاری دانشجو