شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرار بود شب گذشته علیرضا قرائی‌منش با کنسرت آن لاین و کیهان کلهر با کنسرت زنده اینترنتی همراه با گروه راه ابریشم مهمان مردم خانه‌نشین در شب‌های کرونایی باشند اما بر خلاف تبلیغات قبل از اجرا، آنپلاگد یک کنسرت ضبط شده بود و کیهان کلهر هم با انتشار مطلبی تکلیف مخاطبان خود را روشن کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیوع ویروس کرونا که به خانه‌نشینی میلیون‌ها انسان در سراسر جهان به‌منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس مرگبار منجر شده، این روزها بازار فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی را از همیشه داغ‌تر کرده‌است.

خبرگزاری دانا

طی شب‌های گذشته که تئاتر به صورت آنلاین برای ایرانیان پخش می‌شود از هنرمندان صاحب نام این عرصه اثری دیده نمی‌شود و نامشان در لیست اجراهای پیش رو نیز وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طی شب‌های گذشته که تئاتر به صورت آنلاین برای ایرانیان پخش می‌شود از هنرمندان صاحب نام این عرصه اثری دیده نمی‌شود و نامشان در لیست اجراهای پیش رو نیز وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

خبرگزاری دولتی ایرنا می‌گوید رقم تورم 41 درصدی ثبت شده در سال گذشته، بالاترین نرخ تورم پس از نرم تورم 49 درصدی در دولت سازندگی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دولتی ایرنا می‌گوید رقم تورم 41 درصدی ثبت شده در سال گذشته، بالاترین نرخ تورم پس از نرم تورم 49 درصدی در دولت سازندگی است.

خبرگزاری تسنیم

کنسرت آنلاین گروه «لیان» با حضور «جناب خان» شب گذشته تا آستانه لغو رفت اما بالاخره با پافشاری لیانی‌ها برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شب آخر از کنسرت‌های آن‌لاین ویژه‌برنامه (نوروزخانه)، گروه لیان از بوشهر برای مخاطبان خود و مخاطبان کنسرت‌های نوروزخانه در برج میلاد روی صحنه رفت اما در اعتراض به ممانعت از حضور مهمان گروهش یعنی شخصیت «جناب خان» با وجود هماهنگی قبلی، برنامه خود را نیمه‌کاره رها کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر خلاف آنچه پیش از این اعلام شده بود، به محمد بحرانی اجازه داده نشد تا در کنسرت آنلاین گروه لیان روی صحنه برود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شب چهاردهم از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، علی زندوکیلی برای مخاطبان خود و کنسرت‌های نوروزخانه که در خانه ماندن گزینه خردمدارانه این روزهایشان است، در برج میلاد روی صحنه رفت و برنامه خود را شامل قطعاتی که لالایی یکی از آنها بود را در مقابل صندلی‌های خالی ا اجرا کرد.

خبرگزاری میزان

امشب 21 فروردین کنسرت «اشوان (اشکان خدابنده لو)» ساعت 21 بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شب سیزدهم از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، گروه رستاک برای هنردوستانی که در خانه ماندن گزینه خردمدارانه این روزهایشان است، در برج میلاد و مقابل صندلی‌های خالی روی صحنه رفت.

خبرگزاری ایسنا

به دلیل شیوع ویروس کرونا، با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد و همکاری شهرداری تهران از هشتم فروردین کنسرت‌های آنلاین در برج میلاد برگزار شد. این کنسرت‌ها طی دو هفته هر شب برپا شده و 17 فرد یا گروه در این برنامه آثار خود را برای مخاطبان آنلاین اجرا کردند. این برنامه بدون حضور تماشاگر در سالن برج میلاد و در راستای ترغیب مردم به خانه‌نشینی در شرایط شیوع کرونا برگزار شد. کنسرت‌های سینا سرلک،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروه «ماکان بند» در روزهای خانه‌نشینی و قرنطینه، برای مخاطبان موسیقی خود قطعه «یه لحظه نگام کن» را به صورت آنلاین اجرا کرد.

وب‌گاه تابناک

او در بهمن 1398 در این زمینه نوشت: «اینجانب مهدی یراحی، توسط مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (این بار به سبب گفته‌هایم در کنسرت‌های اهواز و کرج و... و اساسا به جهت سیاق و نگرشم) تا اطلاع ثانوی عملا از کار در سرزمینم ممنوع شده‌ام. به همین دلیل روند اخذ مجوز برای اجراهای من در تمامی کنسرت‌های تهران و شهرستان‌ها مسدود و مجوزهای از پیش صادر شده لغو گردید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شب دوازدهم از کنسرت‌های آنلاین ویژه‌برنامه (نوروزخانه)، سینا سرلک برای هنردوستانی که در خانه ماندن گزینه خردمدارانه این روزهایشان است، در برج میلاد و مقابل صندلی‌های خالی روی صحنه رفت و اجرای خود را تقدیم پرستاران ایران کرد که این‌روزها از جان خود گذشته‌اند تا پاسدار سلامتی هموطنانشان باشند.