شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری میزان

شب موسیقی سیستان و بلوچستان با ارجای سه گروه موسیقی استان و اعطای درجه یک هنری به هنرمندان این استان در آخرین شب جشنواره موسیقی فجر در تالار سوره برگزار شد.

خبرگزاری میزان

ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی سالار عقیلی در آخرین شب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت روی صحنه رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شب موسیقی سیستان و بلوچستان با اجرای سه گروه موسیقی استان و اعطای گواهی درجه یک هنری به هنرمندان این استان در جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی سالار عقیلی در آخرین شب سی‌و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت روی صحنه رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تازه ترین کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی سالار عقیلی در چارچوب برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

شب موسیقی سیستان‌و بلوچستان با ارجای سه گروه موسیقی استان و اعطای درجه یک هنری به هنرمندان این استان در آخرین شب جشنواره موسیقی فجر در تالار سوره برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شب گذشته و در آخرین شب اجراهای رسمی جشنواره موسیقی فجر، ارکستر ملی با نواختن قطعه‌ای به یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی برنامه‌ها را آغاز و گروه «مستان نو» به سرپرستی «پرواز همای» اجراهای رسمی جشنواره فجر را به پایان رساندند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آخرین شب اجراهای رسمی تالار وحدت در جشنواره موسیقی فجر، گروه «مستان نو» به سرپرستی و خوانندگی «پرواز همای» روی صحنه رفت و مهر پایان اجراها را به دفتر سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر زد.

خبرگزاری ایسنا

پرونده موسیقی نواحی جشنواره امسال را سیستان و بلوچستان بست. سه گروه موسیقی با لباس‌های محلی و خواندن و نواختن آهنگ‌های محلی و حماسی، شب سیستان و بلوچستان جشنواره را رقم زدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آخرین شب از اجراهای رسمی تالار وحدت ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی سالار عقیلی به روی صحنه رفت و در نخستین گام قطعه بیکلام در محاصره اثر بهزاد عبدی را به یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی اجرا کرد.

خبرگزاری ایسنا

ششمین شب از جشنواره موسیقی فجر در حالی تمام شد که با نخستین اجراهای بخش بانوان همراه بود، گروه‌های بین‌المللی را میزبانی کرد و شاهد اجراهای عجیب و غریب و باز هم صندلی‌های خالی در برخی سالن‌ها بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کنسرت‌های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روز چهارشنبه سی ام بهمن ماه با اجرای زنده تعدادی از گروه ها و هنرمندان صاحب نام کشورمان در تالار وحدت، کنسرت تعدادی از استادان موسیقی نواحی کشورمان در تالار سوره و برپایی اجرای یک نوازنده جهانی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به پایان می رسد. براساس برنامه ارائه شده از سوی ستاد برگزاری سی و پنجمین...

خبرگزاری دانا

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از لزوم توجه کاندیداها به سرفصل‌های فرهنگی و هنری در اعلام برنامه‌های خود گفت.

خبرگزاری ایسنا

اجرای دوم تالار وحدت در ششمین شب از جشنواره موسیقی فجر به بخش بین‌الملل و گروه دوئت آکاردئون اختصاص داشت؛ اجرایی که با استقبال خوب و در بخش‌هایی همراهی تماشاگران همراه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسلم نادعلی‌زاده عضو هییت داوران نخستین جشنواره ترانه در گفت‌وگو با شبکه سپهر گفت: امسال سی پنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود و به اندازه‌ای ترانه در کشور به خاطر نسل جوان و علاقمندان اهمیت پیدا کرده است که دوستان در وزارت ارشاد به این جمع‌بندی و تصمیم رسیدند که جایزه ترانه فجر را به جوایز این دوره اضافه کنند تا آثار منتخب از میان ترانه‌هایی...

خبرگزاری ایسنا

«ما به عنوان هنرمند در بخش اجرا (ویژه بانوان) یک کار فرهنگی می‌کنیم. اجرای ما صرفا برای بانوان است و می‌توانیم پوشش دلخواه داشته باشیم، اما بهتر است به گونه‌ای رفتار کنیم که به عنوان یک نماینده از طرف گروه‌های موسیقی بانوان درخور یک کار فرهنگی و الگو باشیم تا بعدا عرصه برایمان سخت‌تر نشود و حتی بتوانیم راحت‌تر کار کنیم.»