شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: یاور همدانی شاعر نام‌آشنای ایرانی امروز سه‌شنبه براثر سکته قلبی درگذشت.

خبرگزاری مهر

یاور همدانی شاعر نام‌آشنای ایرانی امروز سه‌شنبه براثر سکته قلبی درگذشت.

وب‌گاه فرارو

آلبوم «خراسانیات» از مجموعه آثار منتشرنشده محمدرضا شجریان، روز 18 اسفندماه به آهنگسازی زنده‌یاد پرویز مشکاتیان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آلبوم جدید استاد محمدرضا شجریان به زودی منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نویسنده کتاب خسرو خوبان با بیان اینکه، این اثر با محوریت نظرات استاد محمدرضا شجریان درباره موسیقی ایران و گفت‌وگوی هنرمندان موسیقی درباره این هنرمند آماده انتشار و رونمایی شده است، تاکید کرد: رونمایی از این کتاب هرگز فرصت‌طلبی از حال و احوال فعلی استاد خسروی آواز ایران نیست.

وب‌گاه فرارو

بررسی حال و روز سینما، تئاتر و موسیقی در این روز‌ها نشان از رخوت کرونایی دارد. تعطیلی و تعویق روایت این روز‌های کرونایی است که سایه‌اش را بر فرهنگ نیز انداخته است. کرونا این روز‌ها همچنان پیش می‌رود، اما چشم‌های نگران هنرمندان همچون دیگر شهروندان به روزی دوخته شده که شر کرونا از سر ایران کم شود و باز هم رونق برگردد، اما تا آن روز باید این تعطیلی و تعویق را چونان دارویی تلخ نوشید و به...

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: پس از آنکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمام برنامه‌های هنری و فرهنگی در سراسر کشور تا پایان هفته جاری تعطیل است، نهادها و ارگان‌های مختلف به تبع این اتفاق تصمیم به لغو برنامه‌های خود گرفتند. در اطلاعیه وزارت ارشاد آمده است: «با توجه به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر...

خبرگزاری دانا

مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد به‌دنبال تعطیلی تمامی برنامه‌های هنری کشور برای پیشگیری از خطر ابتلا به ویروس کرونا، از همکاری این مجموعه جهت تسریع صدور مجوز کنسرت‌های به تعویق افتاده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سنت چندساله ای ست که ممنوع الکاری به خصوص در وجوهی که قابل رویت نیست، اعلام نمی شود. قابل رویت به این معنی که ممنوع التصویر شدن قابل لمس‌تر از ممنوع الصدا شدن است. زیرا وقتی در تبلیغ های یک فیلم تصویر بازیگری حذف می شود، خود حذف تصویر آن بازیگر به نوعی صحه گذاشتن بر ممنوع الکاری اش است، اما برای یک خواننده این ماجرا، به این سادگی‌ها قابل اثبات و اعلام نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وحید تاج از شاگرادن استاد محمدرضا شجریان برای حال این روزهای استاد خواند.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره موسیقی فجر معیاری برای معرفی بهترین‌های عرصه موسیقی نیست و در عین حال شرکت‌کنندگان در جشنواره آثاری را اجرا می‌کنند که پیش‌تر بارها و بارها به صحنه برده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول براساس دستورالعمل ابلاغی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر لغو برنامه‌های هنری و سینمایی تعطیل شد.

خبرگزاری ایسنا

علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر معتقد است که برای ارتقای سطح کیفی ارکستر سمفونیک تهران، باید از حضور رهبرهای باتجربه‌ای که در ارکسترهای مختلف کار کرده‌اند، بهره برد و در کنار آن از رهبرهای دیگر به عنوان رهبر مهمان هم استفاده کرد. همچنین باید به دستمزدهای نوازندگان توجه کرد که انگیزه‌ی لازم را داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

به دنبال هشدار‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت مقابله با شیوع کرونا بسیاری برنامه‌های فرهنگی هنری پایتخت طی امروز و فعلا تا پایان هفته لغو شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به دنبال هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت مقابله با شیوع کرونا بسیاری برنامه‌های فرهنگی هنری پایتخت طی امروز و فعلا تا پایان هفته لغو شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای فوری اعلام کرد: باتوجه به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری، تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سراسر کشور تا پایان هفته جاری تعطیل شد.