شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای فوری اعلام کرد: باتوجه به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری، تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سراسر کشور تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

وب‌گاه تابناک

پس از این موضع‌گیری سخنگوی شورای صنفی نمایش و مقاومت در مقابل دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده، مدیر مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این بار تصریح و تاکید کرد: «در این مدت اجرای تمام تئاترها و نیز اکران فیلم‌های سینمایی متوقف می‌شود» و بدین ترتیب سالن‌های سینما نیز تعطیل شد. با این حال تا این لحظه، هنوز فروش آنلاین بلیت سینما در سایت سینماتیکت تداوم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمامی کنسرت‌های موسیقی سراسر کشور به منظور اقدامات پیشگیرانه از 4 تا 9 اسفند لغو شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - حضور باشکوه مردم استان سمنان در انتخابات، سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریالی در بخش صنعت استان در 6 سال گذشته، نبود هیچ مورد مبتلا به ویروس کرونا در سمنان و برگزاری دومین دوره رقابت‌های دارت دانشجویان قهرمانی کشور در گرمسار، بخشی از خبرهای مهم استان سمنان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری دانا

مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با وجود سایه انتخابات و کرونا با حضور وزیر ارشاد برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در شب بارانی تهران به میزبانی تالار وحدت رقم خورد. جشنواره موسیقی فجر از 24 الی 30 بهمن ماه برگزار گشت و در آن گروه‌های موسیقی کشورمان در صحنه‌های تالار رودکی، تالار وحدت، فرهنگسرای نیاوران، سالن سوره، برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفتند و یک به یک با مخاطبان شان دیدار کردند. این بار زنگ‌های...

خبرگزاری میزان

مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در عصر بارانی تهران به میزبانی تالار وحدت رقم خورد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: گواهی درجه یک هنری به چهار هنرمند در شب موسیقی سیستان و بلوچستان که با اجرای سه گروه موسیقی این استان همراه بود، اعطا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، با اجرای قطعاتی به‌یاد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، جانباختگان هواپیمانی اوکراینی و سیل زدگان سیستان و بلوچستان، آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاقه‌مندان به موسیقی و شماری از مسئولان آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

جشنواره موسیقی فجر در حالی پس از 7 روز اجرای رسمی، شامگاه چهارشنبه به ایستگاه پایانی رسید که برخی از اجراها با حاشیه‌ها و اتفاق‌هایی همراه بودند.

خبرگزاری ایسنا

شب موسیقی سیستان و بلوچستان با اجرای سه گروه موسیقی استان و اعطای گواهی درجه یک هنری به هنرمندان این استان در آخرین شب جشنواره موسیقی فجر در تالار سوره برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، در شب موسیقی سیتان و بلوچستان حبیب‌اله قادر آتشگر نوازنده دونلی و سرنا، برکت شکل‌زهی نوازنده قیچک، خداداد شکل زهی نوازنده قیچک و محمد نور محب‌زهی نوازنده و سازنده قیچک گواهی درجه یک هنری خود را از شورای ارزشیابی هنرمندان دریافت کردند. گواهی درجه یک هنری بالاترین درجه هنری که توسط شورای ارزشیابی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیش از اجرای ارکستر ملی ایران، فیلم مستند هوشنگ ظریف استاد نوازندگی تار که بزرگداشت این هنرمند در اختتامیه جشنواره برگزار می شود، نمایش داده شد. ارکستر ملی ایران ابتدا قطعه بی‌کلام در محاصره اثر بهزاد عبدی را به یاد شهید سردار قاسم سلیمانی اجرا کرد. ارکستر ملی ایران در ادامه قطعات چه بگویم، وطنم، پیدایم کن، هانیه، گلرخ، رنگ کوراوغلی (بیکلام)، جام...

خبرگزاری دانا

ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی سالار عقیلی در آخرین شب سی‌و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت روی صحنه رفت.