شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری تسنیم

شهرداری تهران جزئیات و چگونگی برگزاری کنسرت‌های آنلاین ویژه‌برنامه "نوروزخانه" را که به‌صورت اینترنتی از شب گذشته (8 فروردین) آغاز شده است، اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهرداری تهران جزئیات و چگونگی برگزاری کنسرت‌های آنلاین ویژه‌برنامه «نوروزخانه» را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - جمع زیادی از نوازندگان و خوانندگان موسیقی مقامی، سنتی و پاپ خراسان رضوی برای ترغیب مردم به ماندن در خانه به منظور مقابله با شیوع کرونا و پر کردن اوقات آنان به ارایه رایگان دستاوردهای خود در فضای مجازی پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، با اجرای گروه «حاجیلیتو» به سرپرستی امید حاجیلی در برج میلاد آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

نگاهی به یکسال تلویزیون داشتیم، معضلات و اشتباهاتی که تبدیل به رویه شده‌اند؛ مثل چشم و هم‌چشمی‌هایی که امسال به جای انتشار نظرسنجی‌های پوشالی به بی‌برنامگی در کنداکتور رسوخ کرده و مردم سردرگم‌اند که کدام کانال و برنامه را تماشا کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برج میلاد به مدت 2 هفته میزبان هنرمندان موسیقی برای اجراهای صحنه‌ای می‌شود. این کنسرت‌ها بدون حضور تماشاگر، هر شب ساعت 21 روی صحنه می‌روند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کنسرت‌های آن‌لاین در قالب ویژه‌برنامه (نوروزخانه)، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از امشب، در برج میلاد برگزار می‌شود. بر این اساس کنسرت‌های آن‌لاین از امشب (8 فروردین) با اجرای هنرمندانی، چون امید حاجیلی، مهدی جهانی، روزبه بمانی، گروه استاد اسداللهی، رضا یزدانی، گروه رستاک، حمید عسگری، گروه گیل و آمارد (ناصر وحدتی)، مهدی یغمایی،...

وب‌گاه الف

با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران از امشب (8 فروردین ماه) کنسرت‌های آنلاین، ویژه برنامه (نوروزخانه) در برج میلاد آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همکاری دفتر موسیقی پخش کنسرت های آنلاین را از امشب به مدت 15 شب آغاز می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بامجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران از امشب کنسرت‌های آنلاین، ویژه برنامه (نوروزخانه) در برج میلاد آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران از امشب (8 فروردین ماه) کنسرت‌های آنلاین، ویژه برنامه (نوروزخانه) در برج میلاد آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان

بامجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران از امشب کنسرت‌های آنلاین، ویژه برنامه «نوروزخانه» در برج میلاد آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - از زمان شیوع ویروس کرونا در کشورمان اصلی‌ترین دغدغه مسوولان قطع زنجیره انتقال این ویروس بوده است که در پی آن تمامی فعالیت‌های فرهنگی تا اطلاع ثانوی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی لغو و بسیاری از هنرمندان موسیقی برای تشویق مخاطبان به در خانه ماندن اقدام به برگزاری کنسرت در فضای مجازی کرده و خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از هنرمندان به سرپرستی فاضل جمشیدی خواننده موسیقی ایرانی در نامه‌ای خطاب به مردم از آنها خواستند؛ در «تعطیلات» طولانی پیش رو با تاکید و اصرار بر شعار «در خانه می مانیم» برای حفظ جان خود و عزیزانشان به این شعارپایند بوده و واقعا در خانه بمانند.

خبرگزاری ایسنا

سال 98 با تاثر از حوادث طبیعی و انسانی در کشور، اتفاق‌های متفاوتی را برای تمامی حوزه‌های فرهنگی هنری و به تبع آن موسیقی رقم زد؛ سالی که با لغو خودخواسته و اجباری کنسرت‌های متعدد، جریان موسیقی را تا حدودی به فضای مجازی کشاند. سالی که مصادف بود با سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجری که به تاثر از همین شرایط، چندان پررونق برگزار نشد. 98 همچنین مصادف شد با درگذشت هنرمندانی که بسیاری را در همین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهمترین اتفاقات و حواشی حوزه موسیقی در سال 98 را در این گزارش بخوانید.