شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد به تماشای اجرای ارکستر سمفونیک تهران در جشنواره موسیقی فجر نشست.

خبرگزاری ایسنا

در سومین شب از جشنواره موسیقی فجر 98، سه قطعه نواخته شد. یکی از این قطعه‌ها به یاد جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی بود که فضایی آکنده از یک مصیبت را به تصویر می‌کشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسیقی را زبان همدلی برای استفاده همنوایی عنوان کرد و حضور گروه‌های هنری موسیقی خارجی به این جشنواره موسیقی فجر را در همین راستا دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ارکستر سمفونیک تهران اجرای شنبه شب خود را با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان میهمان ویژه این اجرا به روی صحنه برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آلبوم عاشقانه «لحظه شماری» به آهنگسازی و خوانندگی محمد قریشی، به زودی با دریافت مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. محمد قریشی ترانه سرا، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ درباره این اثر توضیح داد: به زودی بعد از تکمیل مراحل ساخت موسیقی با قطعه «لحظه شماری» بصورت رسمی و با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد فضایی عاشقانه را با...

خبرگزاری دانا

سومین از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در حالی میزبان مخاطبان بود که نحوه حضور رهبر ارکستر «فرهنگ و هنر» در کنسرت این مجموعه و نکوداشت روز مادر توسط هنرمندان از نکات جالب توجه بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر فرصتی است تا شناختی از وضعیت ظرفیت‌های اهالی هنر، جوانان و اجرای آثار آنها فراهم شود. از این رو ضرورت دارد تا با مرتفع کردن مشکلات، ساماندهی آیین‌نامه‌ها و ساختارها امکانی برای حضور سلایق مختلف موسیقی به وجود آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنسرت رضا بهرام در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) با حال و هوای خاصی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

جشنواره موسیقی فجر دو روز است که رسما کار خود را آغاز کرده است و تماشاگران در این دو روز، بیش از 20 اجرا را به نظاره نشسته‌اند. در این شب همچنین جمعی از شخصیت‌های دولتی در سالن‌های اجرا حاضر شدند تا در کنار مردم به نوای موسیقی هنرمندان کشورمان گوش سپارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سومین شب از جشنواره موسیقی فجر در حالی برگزار شد که اکثر هنرمندان سالن‌های پایتخت را به عطر و مهر مادری آراستند.

خبرگزاری میزان

در سومین شب از سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، رضا بهرام، شامگاه 25 بهمن‌ماه طی دو سئانس کنسرت در نمایشگاه بین‌المللی میلاد با هواداران خود دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل فرهنگی آموزش‌وپرورش در واکنش به پخش برخی موسیقی‌های نامناسب در مدارس که به‌نوعی آهنگ و شعر مبتذلی دارند، گفت: مخاطبان آموزش و پرورش دانش‌آموزانی با فطرت پاک هستند و شرعا و قانونا مجاز نیستیم هر محتوایی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.

خبرگزاری ایسنا

نوای موسیقی ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری نادر مشایخی امشب (25 بهمن‌ماه) در تالار رودکی به صدا درآمد. این اجرا به قطعاتی از دوران‌های مختلف تاریخ اختصاص داشت که برخی از آنها روزگاری به بهانه مفهوم «صلح» ساخته شده بودند و امروز برای ما و نسل‌های بعدی به یادگار مانده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین شب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با 11 اجرا در شش سالن تهران برگزار شد.