شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایسنا

نخستین شب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با 11 اجرا در شش سالن تهران پنجشنبه (24 بهمن ماه) برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

اجرای گروه خنیاگران مهر به رهبری بهزاد عبدی و خوانندگی نوید نوروزی در تالار وحدت برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

در دومین شب از جشنواره سی و پنجم موسیقی فجر ارکستر سمفونیک صدا و سیما امشب آغازگر رسمی مهم‌ترین رویداد موسیقی کشور با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران بود.

خبرگزاری ایرنا

تهرلن - ایرنا - گروه پلوان حمیداف از کشور ترکمنستان با توجه به محدودیت تردد در مرز و اقدامات پیشگیرانه درباره شیوع بیماری کرونا به سی‌و پنجمین جشنواره موسیقی فجر نمی‌آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بعنوان مهم‌ترین رویداد موسیقیایی کشور، علاوه بر تهران در هشت استان کشور از جمله استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، زنجان، خوزستان، گلستان، مازندران، منطقه آزاد اروند و سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی سواری سرپرست گروه موسیقی «میسان» ضمن اشاره به حضور این گروه فعال حوزه موسیقی نواحی ایران در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: پس از حضور گروه «میسان» در دوره پیشین جشنواره موسیقی فجر که به پیشنهاد و دعوت دوست خوبم علی مغازه‌ای از پژوهشگران فعال عرصه موسیقی نواحی صورت گرفت خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان مواجه شدیم که برای ما بسیار غافلگیرکننده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آرون افشار یکی ازخوانندگان جوانی که در ماه‌های اخیر به شهرت دست پیدا کرده بعد از برگزاری دور اول تور کنسرت‌های خود در تهران و شهرستان بازهم میزبان مخاطبانش طی اولین کنسرتش در ششمین روز از برپایی جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود. این خواننده موسیقی پاپ که با آهنگ «جانم باش» به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد، در روز‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در پیامی به این رویداد نوشت: رویدادها و جشنواره های موسیقی از جمله جشنواره موسیقی فجر فرصتی است تا شناختی از وضعیت موسیقی و ظرفیت‌های هنرمندان و جوانان و اجرای آثارشان فراهم شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر به‌عنوان مهم‌ترین رویداد موسیقی کشور از امروز چهارشنبه با نخستین اجراها فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عبدالوهاب شهیدی خواننده پیشکسوت موسیقی ایران، در دهه‌ی پنجاه وقتی بازنشسته شد، پیشنهادهای نجومی کاباداره‌داران را رد می‌کند و ترجیح می‌دهد در مزرعه کار کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر به‌عنوان مهم‌ترین رویداد موسیقی کشور از امروز چهارشنبه با نخستین اجرا متعلق به یک گروه پاپ فعالیت خود را آغاز می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

عبدالوهاب شهیدی خواننده پیشکسوت موسیقی ایران، در دهه‌ی پنجاه وقتی بازنشسته شد، پیشنهادهای نجومی کاباداره‌داران را رد می‌کند و ترجیح می‌دهد در مزرعه کار کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دارابی گفت: حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن امسال و همزمانی آن با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تابلویی زیبا از حمایت مردمی از شهدای مقاومت بود.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن امسال و همزمانی آن با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تابلویی زیبا از حمایت مردمی از شهدای مقاومت بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: پرواز همای خواننده موسیقی ایرانی در آخرین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با همراهی گروه «مستان نو» کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه نشست‌های پژوهشی سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر مشتمل بر بررسی تخصصی موسیقی از زوایای مختلف تاریخی و دینی همچنین نگاهی به تاریخ ترانه‌سرایی و تاثیر فضای مجازی در این حوزه اعلام شد.