شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری مهر

جلسه ویژه مدیران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع بررسی پیامدهای تعطیلی فعالیت‌های هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک نوازنده ایتالیایی با اجرای قطعه بوی عیدی با ساسکسفون آن را به مردم ایران هدیه کرد و از مردم ایران و ایتالیا خواست تا قوی باشند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه راهکارهای عبور از پیامدهای تعطیلی فعالیت‌های هنری کشور به سبب شیوع ویروس کرونا با حضور معاون امور هنری وزارتخانه، گفت: به شکل یکپارچه و هماهنگ دستورالعمل حمایت از گروه‌های هنری و جبران آسیب‌ها و خسارت‌های آنها ظرف 48 ساعت آینده ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه ویژه مدیران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع بررسی پیامدهای تعطیلی فعالیت‌های هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا صبح امروز در معاونت امور هنری برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه ویژه مدیران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع «بررسی پیامد‌های تعطیلی فعالیت‌های هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا» روز دوشنبه 26 اسفند در معاونت امور هنری برگزار شد. این جلسه با حضور سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی مشاور اجرایی...

خبرگزاری ایسنا

«آرمین یک بار مرد تا دوباره زنده شود و در کشورش برای مردم خودش بخواند»، «سرمنشا مخالفت‌ها با شروع موج جدید موسیقی پاپ بعد انقلاب سلاطین و مشاهیر موسیقی ایرانی و سنتی بودند»، «می‌گویند من مافیای موسیقی، من تاجر، من استثمارگر... بیایید حرف بزنیم و همدیگر را قانع کنیم»، «آن مدیر برگه را نگاه کرد و گفت: نمی شود که، ما به ساز ویلن مجوز نمی‌دهیم!» و...

خبرگزاری تسنیم

آلبوم موسیقی «دورها آوایی ست...» بر اساس بداهه نوازی پیانو بردیا صدرنوری و دودوک‌نوازی صادق چراغی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - از چند روز قبل انتشار ویدئویی از بخش آی سی یو بیمارستان فرقانی و چند بیمارستان دیگر و تلاش بی‌وقفه کادر پزشکی این بیمارستان‌ها با شعر سیصد گل سرخ یک کل نصرانی موجی از همبستگی و همدلی ملی را با کادر درمانی بیمارستان‌ها در مقابله از کرونا باعث شده است ولی این شعر از کجا آمده است؟

خبرگزاری ایسنا

آلبوم موسیقی «دورها آوایی ست...» بر اساس بداهه نوازی پیانو بردیا صدرنوری و نوازندگی دودوک صادق چراغی مشتمل بر 11 آهنگ موسیقایی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان برای سه گروه سنی 15 تا 18 سال، 19 تا 23 سال و 24 تا 29 سال منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای اولین بار گروهی از خوانندگان ایرانی به دعوت محمد بن سلمان در عربستان سعودی کنسرت برگزار کردند. اما پشت پرده این اجرای پر هزینه برای صندلی های خالی، جالب توجه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و در بخش‌های مختلف موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ستاد برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان فرخوان شرکت هنرمندان در چهاردهمین دوره این رویداد موسیقایی را منتشر کرد. این دوره از جشنواره با دبیری هومان اسعدی و مشارکت گسترده استادان موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی و با حمایت دفتر موسیقی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه بخش «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی کلاسیک»،...

خبرگزاری ایسنا

چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و مشارکت استادان موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی، حمایت دفتر موسیقی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه بخش «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی کلاسیک» و «موسیقی نواحی ایران» برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو