جمعه 13 مهر 1403

دلار برگشت

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
دلار برگشت

امروز قیمت دلار در حالی به کانال 49 هزار تومانی برگشت که معامله‌گران بازار ارز تمایلات سوداگرانه را عامل افزایش 200 تومانی قیمت عنوان کردند. این در حالی است که برخی نیز معتقدند بازارساز در حال نوسانگیری از بالا و پایین‌های محدود قیمت در بازار ارز است.

قیمت دلار امروز در حالی به کانال 49 هزار تومانی برگشت که معامله‌گران بازار ارز تمایلات سوداگرانه را عامل افزایش 200 تومانی قیمت عنوان کردند. این در حالی است که برخی نیز معتقدند بازارساز در حال نوسانگیری از بالا و پایین‌های محدود قیمت در بازار ارز است.

امروز 26 تیر، قیمت دلار بار دیگر به محدوده 49 هزار تومانی برگشت. این اسکناس دیروز بعد از گذشت نزدیک به یک ماه، وارد کانال 48 هزار تومانی شد. اما امروز کانال بالاتر را فتح کرد و این کانال پایین‌تر فقط یک روز دوام داشت.

در حالی که تعبیرهای متفاوتی از این بازی قیمتی دلار توسط معامله‌گران مطرح می‌شود، اما کارشناسان اقتصادی نوسانات ماه‌های اخیر این بازار را محدود می‌دانند. آنها معتقدند این روند، طبیعی است و قیمت دلار در حالتی خنثی قرار دارد.

بررسی میدانی نشان از رشد تقاضا در بازار ارز می‌دهد. به اعتقاد فعالان بازار ارز، بالا رفتن محدود تقاضا باعث برگشت قیمت دلار به کانال 49 هزار تومانی شده است. از سویی برخی دیگر معتقد بودند از آنجا که دست بازارساز برای معامله‌گران رو شده دست به افزایش و کاهش‌های شارپی و لحظه‌ای نمی‌زند و از همین رفت و برگشت‌های محدود قیمت دلار، منتفع می‌شود.

منبع: تجارت نیوز هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

دلار برگشت 2