جمعه 14 اردیبهشت 1403

دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال بابت اتفاقاتی که در پایان بازی این تیم برابر آلومینیوم در اراک رخ داد و سوءتفاهم‌هایی را به‌وجود آورد، از نیروی انتظامی دلجویی کرد.

به گزارش مشرق، در حاشیه بازی هفته بیست‌وسوم استقلال و آلومینیوم اراک اتفاقاتی رخ داد که باعث شد بین سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال و نیروی انتظامی سوءتفاهمی شکل بگیرد. ماموران نیروی انتظامی بر این باور بودند کاپیتان استقلال قصد دخالت در کار آنها را داشته است.

با این حال، امروز کاپیتان استقلال در مصاحبه‌ای ضمن تاکید بر پایبندی همیشگی به قانون، از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی دلجویی کرد.

وی درباره اتفاقات دیدار با آلومینیوم اظهار داشت: در تمام این سال‌ها که به شکل حرفه ای فوتبال بازی کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند. هیچ‌کس هنجارشکنی و بی‌قانونی از من ندیده است و هیچ وقت در کار ماموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می‌آیند دخالت نکردم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار ماموران را نداشتم و فقط می‌خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.