پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دلنوشته های عاشقانه در کتاب «روزی از دستانت خواهم گفت»

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دلنوشته های عاشقانه در کتاب «روزی از دستانت خواهم گفت»

خمین - ایرنا - کتاب «روزی از دستانت خواهم گفت» مجموعه دلنوشته‌های عاشقانه «مریم روزگرد» نویسنده اهل خمین است که در قطع رقعی و شمارگان یکهزار نسخه و قیمت هر جلد 20 هزار تومان در سال 99 از سوی را انتشارات «پرپروک» راهی بازار نشر شده است.

«دستانش»، «آغاز»، «نام»، «رایحه»، «دستان تو»، «آرامش»، «غرق»، «روزهای هفته»، «تکرار»، «هم دم»، «تیک تیک ساعت»، «پیش از او»، «احساسات»، «اتفاقات»، «جرات»، «بادبادک»، «تو» «مرگ»، «گذر عمر»، «برای من اما»، «بعضی شعرها»، «کافه ها»، «عصر روز جمعه» و «جرات و حقیقت» از عنوان‌های این 77 صفحه‌ای است.

متن‌های آغاز کتاب نظیر «در دستانش جاذبه ای بود»، «دستانش پایان یافت»، «دستان او به دور از ریا و نادرستی بود» و «با خود گفتم روزی از دستانت خواهم گفت» درباره دستان معشوق است کتاب با دلنوشته‌ها و جمله‌های کوتاه آغاز می شود و نویسنده هرچه به پایان کتاب نزدیکتر می شود از متنهای بلند با جملات طولانی‌تر استفاده می‌کند. استفاده از برگه‌های کاهی برای چاپ کتاب و طرح سیاه رنگ روی جلد با گل‌های سفید اضطراب، ترس، انتظار و امید نویسنده را به خواننده نشان می‌دهد. بیش از 80 نویسنده و شاعر در زمینه های ادبی، تاریخی، روانشناسی وحقوقی در خمین کتاب چاپ کرده اند.

*س_برچسب‌ها_س*