پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جبهه داخلی ارتش این رژیم نیروهای خود را در منطقه حیفا در شمال فلسطین اشغالی مستقر کرده است.

در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی به نام «پیجر» در مناطق مختلف لبنان به ویژه بیروت و براساس آخرین آمار، تاکنون 9 نفر از جمله یک دختربچه شهید و 2 هزار و 750 لبنانی زخمی شده‌اند.

معاملات امروز بازار خودرو روند آرامی در پیش داشت و تنها 2 محصول با تغییر قیمت روبرو شدند.

عزت‌الله ضرغامی که به تازگی با حکم حسین دهقان به سمت رئیس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان منصوب شده بود، از این سمت کناره‌گیری کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، بی احترامی به سرود ملی پاکستان توسط سرپرست سرکنسولگری افغانستان را محکوم کرد و گفت: بی احترامی به سرود ملی کشور میزبان برخلاف هنجارهای دیپلماتیک است.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران درباره انفجار پیجرهای حزب الله در لبنان گفت: ما در حال جمع آوری اطلاعات در مورد این حادثه هستیم.

عباس عراقچی مطلبی را درباره حمله اسرائیل به پیجرهای اعضای حزب الله لبنان در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد.

رئیس پارلمان لبنان با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در انفجار زنجیره ای پیجرها در این کشور گفت اقدامی که اسرائیل عصر امروز علیه لبنان انجام داد، فقط یک کشتار دسته جمعی نیست، بلکه یک جنایت تمام عیار جنگی است.

افق نیوز و طلوع در رسانه‌های اجتماعی خود در تلگرام از وقوع انفجار در کابل پایتخت افغانستان خبر می‌دهند.

ویدیویی از لحظه انتقال سفیر ایران به بیمارستانِ بیروت منتشر شد.

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران، با ابراز تاسف از آسیب دیدن غیرنظامیان در جریان انفجارهای دستگاه‌های بی‌سیم حزب‌الله لبنان، بار دیگر بر ضرورت جلوگیری از افزایش تنش در منطقه تاکید کرد.

بازار خودرو از یکشنبه هفته جاری روند آرامی به خود گرفته است و با کاهش نوسان قیمتی خودروها، معامله گران شاهد آرامش در بازار هستند.

وزیر امور خارجه برای انتقال فوری سفیر کشورمان و دیگر مجروحین در صورت نیاز اعلام آمادگی کرد.

عمل حسن یزدانی هفت ساعت به طول انجامید و کتف وی از سه ناحیه مورد جراحی قرار گرفت.

«خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در خارج در گفت‌وگو با روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» بر پیروزی نهایی جنبش حماس تاکید کرد.

تلاش‌های آستانه برای ایجاد موقعیت منطقه‌ای یکپارچه برای همه کشورهای آسیای مرکزی جهت کاهش پیامدهای سیاست تحریمی واشنگتن و شکل‌گیری «خود مختاری استراتژیک» از سوی فدراسیون روسیه ضروری است.