یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای ادعا کرد که «به منظور جلوگیری از تشدید تنش در منطقه» با مقامات لبنانی و شرکای منطقه‌ای پاریس در تماس است!

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور درباره حل مسائل و مشکلات وزارت آموزش و پرورش به دلیل اهمیت این بخش در آینده کشور افزود: از وزیر آموزش و پرورش می خواهم جلسات شورای عالی آموزش و پرورش به ریاست رئیس جمهور و یا معاون اول رئیس جمهور بصورت منظم و بدون تعطیلی برگزار شود تا در این جلسه تمامی مسائل و مشکلات این بخش مهم کشور بررسی و تصمیم گیری شود.

توییت علی مطهری درباره ترور سیدحسن نصرالله با واکنش امیرحسین ثابتی، نماینده مردم تهران در مجلس همراه شد.

نتایج بیست‌ودومین حراج اوراق دولتی بانک مرکزی نشان می‌دهد که خریدار اصلی اوراق دولتی بازار سرمایه بوده و حجم فروش اوراق نیز نسبت به هفته قبل کاهش یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با نبیه بری رئیس مجلس لبنان، شهادت سیدحسن نصرالله را خسارت بزرگ برای جهان اسلام خواند و گفت: مثل همیشه کنار لبنان هستیم و از ارائه هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

رهبر کاتولیک‌های جهان خواستار آتش‌بس فوری در لبنان، غزه و سایر بخش‌های فلسطین اشغالی شد.

وزیر اطلاع‌رسانی لبنان پس از نشست کابینه اعلام کرد تلاش‌های دیپلماتیک برای برقراری آتش‌بس میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

آن‌طور که سیاست گذار حوزه صنعت اعلام کرده است، ارز به همه شرکت‌ها از این به بعد در چارچوب و قواعد خاصی تخصیص پیدا می‌کند و این مساله علاوه بر شرکت‌های خودروساز خصوصی، شرکت‌های واردکننده خودرو را نیز در بر می‌گیرد. براساس اعلام معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت، سهمیه ارز وارداتی بعد رتبه‌بندی به وارد‌کنندگان تعلق می‌گیرد. در واقع تخصیص ارز به شرکت‌های واردکننده در گرو نحوه...

حزب‌الله لبنان شهادت «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی این جنبش را تایید کرد.

خانواده شهید امیرعبداللهیان در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

عبدالرضا داوری فعال سیاسی با انتشار یک توئیت در شبکه اجتماعی اکس از یک انتصاب در روزهای آینده خبر داد.

تالارهای بورس کالای ایران در نخستین روز هفته (شنبه 7 مهر ماه) میزبان عرضه 4 میلیون و 94 هزار و 681 تن انواع کالا و محصول بودند.

محصولات خودروسازان خصوصی در بازار نایاب می‌شود؟ این سوالی است که بعد تغییر برنامه وزارت صمت برای واگذاری ارز مورد نیاز صنایع گوناگون از جمله صنعت خودرو، ذهن بازار خودرو را به خود مشغول کرده است؟

رویترز اعلام کرد که پیکر دبیر کل حزب‌الله که در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، از زیر آوار خارج شده است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که «علی کرکی» از فرماندهان جهادی این جنبش در حمله به بیروت به شهادت رسیده است.

جنگنده های رژیم اسرائیل دقایقی پیش دو بار ضاحیه بیروت را هدف حمله موشکی خود قرار دادند.