یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی دستور بازنگری و طرح تفکیک استانی سهمیه‌های کنکور برای اجرا از سال 1405 را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از دستگیری دو متهم زمین‌خواری در شرق تهران خبر داد.

گمرک ایران اعلام کرد چنانچه صاحبان کالا تا 20 روز از تاریخ ابلاغیه اخطاریه نسبت به انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا اقدام نکنند کالای مربوطه متروکه می‌شود.

معاون راهبردی دولت چهاردهم گفت: شهید سید حسن نصرالله همراه با شهید سید عباس موسوی و دیگر بزرگان حزب الله طعم تلخ شکست را برای اولین بار به صهیونیست‌ها چشاندند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از شهادت «علی کرکی» از فرماندهان جهادی ارشد خود در حمله به ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.

وزیر اقتصاد دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور را منصوب کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فوت 4 نفر با مصرف مشروبات الکلی در استان خبر داد و گفت: حال 6 نفر از مسمومان نیر وخیم است.

مقاومت لبنان نیروهای صهیونیست را در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

در پی تحولات اخیر در لبنان و فلسطین اشغالی، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل‌آویو در تلاش است توافق گازی منعقد شده میان دو طرف را باطل کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با مرگ مغزی یکی دیگر از مصدومان حادثه معدن زغال‌سنگ معدنجو طبس، شمار متوفیان این حادثه به 51 نفر رسید.

نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان نجیب میقاتی امروز یکشنبه گفت که ارتش این کشور آماده اجرای قطعنامه 1701 سازمان ملل است.

اتاق اصناف تهران با مذاکراتی توانست تکلیف قطعی انتخابات اتحادیه‌های صنفی را روشن کند.

مهدی کروبی شهادت حسن نصرالله را تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد که بریکس گسترش بیشتر را در حال حاضر نامناسب می‌داند.

وزارت خارجه آمریکا از تمامی شهروندان و تعدادی از نیروهای سفارتخانه خود در لبنان خواست به دلیل نگرانی‌های امنیتی و وضعیت غیرقابل‌پیش‌بینی، بیروت را ترک کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور به معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی خود و مسئولان وزارت آموزش و پرورش دستور داد: تا در جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی ارز مورد نیاز کاغذ وارداتی کتب درسی برای نیاز سال آینده تحصیلی تأمین شود.