یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فوت 4 نفر با مصرف مشروبات الکلی در استان خبر داد و گفت: حال 6 نفر از مسمومان نیر وخیم است.

مقاومت لبنان نیروهای صهیونیست را در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

در پی تحولات اخیر در لبنان و فلسطین اشغالی، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل‌آویو در تلاش است توافق گازی منعقد شده میان دو طرف را باطل کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با مرگ مغزی یکی دیگر از مصدومان حادثه معدن زغال‌سنگ معدنجو طبس، شمار متوفیان این حادثه به 51 نفر رسید.

نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان نجیب میقاتی امروز یکشنبه گفت که ارتش این کشور آماده اجرای قطعنامه 1701 سازمان ملل است.

اتاق اصناف تهران با مذاکراتی توانست تکلیف قطعی انتخابات اتحادیه‌های صنفی را روشن کند.

مهدی کروبی شهادت حسن نصرالله را تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد که بریکس گسترش بیشتر را در حال حاضر نامناسب می‌داند.

وزارت خارجه آمریکا از تمامی شهروندان و تعدادی از نیروهای سفارتخانه خود در لبنان خواست به دلیل نگرانی‌های امنیتی و وضعیت غیرقابل‌پیش‌بینی، بیروت را ترک کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور به معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی خود و مسئولان وزارت آموزش و پرورش دستور داد: تا در جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی ارز مورد نیاز کاغذ وارداتی کتب درسی برای نیاز سال آینده تحصیلی تأمین شود.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مصرف الکل تقلبی در غرب مازندران 2 کشته و سه مسموم برجا گذاشت.

سفر در فصل پاییز، پادشاه فصل‌ها، ویژگی‌ها و مزایای خاص خودش را دارد، خلوت بودن، ارزان‌تر بودن نسبت به فصل تابستان و آب و هوای معتدل برای افرادی که از گرمای تابستان فراری هستند دلایلی است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای سفر تا پایان فصل تابستان صبر کرده و در فصل پاییز سفرهای خود را آغاز کنند.

رسانه های سوری و منطقه از فعال شدن پدافند دفاعی سوریه در منطقه حمص این کشور به دنبال ورود هدف متخاصم به آسمان این منطقه خبر دادند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به نقل از یک کارگر افغان در ایران گفت که 88 درصد نظامیان افغانی که از دست طالبان فرار کرده‌اند، به ایران آمده‌اند و این وحشتناک است.

ارتش اسرائیل مدعی شد که که نبیل قاووق، مقام ارشد حزب‌الله بر اثر حمله هوایی شب گذشته در پایتخت لبنان ترور شده است

فارین پالسی مدعی است؛ ترور سید حسن نصر الله ضربه ای به حزب الله لبنان وارد کرد، چرا که این گروه رهبری را از دست داد که به مدت 32 سال هدایت این گروه را بر عهده داشت و توانست این جنبش را از یک ساختار صرفا نظامی به نیروی سیاسی تاثیرگذار و تهدیدی جدی برای اسرائیل تبدیل کند.