یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: طبق آمارهای ارائه شده از سوی مراجع رسمی، سرقت‌های تعزیری در سال گذشته 9 تا 12 درصد کاهش یافته است.

امروز قیمت سکه امامی به 47,250,000 (چهل و هفت میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.75 درصدی داشته است. قیمت طلا هم پایین آمد.

امروز قیمت دلار مبادله ای بالا رفته است و به 49,625 (چهل و نه هزار و ششصد و بیست و پنج) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.05 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 47,250,000 (چهل و هفت میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.75 درصدی داشته است.

یک فعال سیاسی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اکس از انتصاب حمیده زرآبادی به عنوان استاندار در روزهای آینده خبر داد.

گوترش عنوان کرد: «مردم لبنان، اسرائیل و همینطور کلیت منطقه نمی‌تواند یک جنگ تمام‌عیار را تحمل کند.»

عبدالرضا داوری فعال سیاسی با انتشار یک توئیت در شبکه اجتماعی اکس از یک انتصاب در روزهای آینده خبر داد.

بازی همستر با وعده‌های جذاب درآمدزایی از طریق خرید و فروش توکن‌های دیجیتال، توانست تعداد زیادی از کاربران ایرانی را به خود جذب کند.

امروز قیمت سکه امامی به 47,250,000 (چهل و هفت میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.75 درصدی داشته است. قیمت طلا هم پایین آمد.

بازار گوشت و دام تهران امروز یکشنبه 8 مهر 1403، شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور با انتشار اطلاعیه‌ای آماده باش سایبری را تکذیب کرد.

پیگیری خبرنگار اقتصادنیوز از معامله‌گران بازار ارز حکایت از آن دارد که بازارساز برای کنترل قیمت‌ها مداخله کرده است؛ مداخله‌ای که برخلاف گذشته به جای بازار هرات بر بازار تهران متمرکز شده است.

«حملات اسرائیل به لبنان می‌تواند باعث بی‌ثباتی این کشور شود و این می‌تواند خطرات امنیتی بزرگ‌تری برای تل‌آویو ایجاد کند.» وزیر خارجه آلمان آنالنا بائربوک، که کشورش یکی از متحدان اصلی رژیم صهیونیستی است، این هشدار را خطاب به سران صهیونیست ارسال کرده است.

مدیرکل هواشناسی تهران گفت: بارش باران طی امروز و فردا (8 و 9 مهر) در استان مثل دیروز نخواهد بود چراکه پراکنده است.

«یائیر لاپید» نخست وزیر اسبق و رهبر مخالفان کابینه کنونی رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل باید به یک ابتکار سیاسی بازگردد و اهداف استراتژیک برای خود تعیین کند.

سفارت ایران در لبنان اعلام کرد: شهادت سردار عباس نیلفروشان از دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به همراه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و برادرانش در مقاومت اسلامی لبنان در نبرد مقابله با تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و حمایت از غزه، تأیید همخونی است که ملت‌های امت ما را در مبارزه با تهدیدها و توطئه‌هایی که امنیت و مصونیت کشورهای منطقه را هدف قرار می‌دهد، گردهم...