یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا شیب نزولی را تجربه کرده است، ارزش هر گرم آن به 4,031,600 (چهار میلیون و سی و یک هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.09 درصدی داشته است.

سردار نیلفروشان در حمله تروریستی اسرائیل به لبنان به شهادت رسید.

امروز قیمت طلا پایین آمده است و قیمت سکه امامی به 47,300,000 (چهل و هفت میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.64 درصدی داشته است.

بازار ارز دومین هفته مهر را با نوسانات رفت و برگشتی قیمت‌ها نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته آغاز کرد؛ روندی که در پی آن قیمت دلار در بازار تهران و هرات در کانال 61 هزار تومان نوسان داد و درهم امارات هم در کانال 16 هزار تومان پیش رفت.

امروز قیمت دلار مبادله‌ای سیر صعودی را در پیش گرفته است و به 49,625 (چهل و نه هزار و ششصد و بیست و پنج) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.05 درصدی داشته است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدارک لازم از سوی رای‌دهندگان برای شرکت در انتخابات شوراها را مشخص کردند.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار افزایش حرکت کرد و 49,625 (چهل و نه هزار و ششصد و بیست و پنج تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

فیلمی از شهید سید حسن نصرالله منتشر شده است که در مورد نحوه شهادت امام موسی صدر به زبان فارسی روایت می‌کند.

حزب الله لبنان امروز یکشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پادگان «اوفیک» ارتش رژیم اسرائیل را با تعدادی از موشک‌های فادی1 هدف قرار داده است.

در ساختمان بیرونی مجلس شورای اسلامی در عزای شهادت سیدحسن نصرالله پرچم‌های سیاه و حزب‌الله لبنان نصب شده است.

«بوریس جانسون» نخست‌وزیر سابق انگلیس در یادداشتی از خاطرات شخصی‌اش که در روزنامه دیلی‌میل منتشر شده، نوشته است: «مقامات ارشد دفاعی بریتانیا در داونینگ استریت گرد هم جمع شدند تا برنامه احتمالی سرقت این واکسن‌ها را طراحی کنند اما من نسبت به پیامدهای دیپلماتیک بالقوه این کار هشدار دادم.»

جهاد دانشگاهی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت. در این پیام تاکید شد، جنایتکاران صهیونیست بسیار کوچک‌تر از آنند که بتوانند به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه مهمی وارد کنند.

قالیباف اظهار کرد: امید داریم شهید سید حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی با ظهور حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، بار دیگر در پیروزی نهایی جبهه حق بر جبهه باطل نقش‌آفرینی مستقیم داشته باشند و از خداوند متعال تقاضا می‌کنیم دیگر فرماندهان و شهدای مظلوم مقاومت در لبنان را با سید شهیدان مقاومت محشور کند.

چمران تأکید کرد: زمین‌ها در حال خریداری هستند و به همین دلیل مجبور بودیم موضوع را در جلسه محرمانه مورد بررسی قرار دهیم.

متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت 24 روز شنبه هفتم مهرماه، در پنجاه و چهارمین حراج این مرکز شرکت کنند.

سکه امامی در بازه حساس تکنیکالی قرار گرفته و مرز حمایت اصلی برای این فلز گرانبها در محدوده 45 میلیون تومان تعیین شده است.