یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

عراقچی گفت: با این کاری که رژیم صهیونیستی در منطقه انجام داد، ابتدا در غزه و بعد در لبنان، مسلما هیچ آینده‌ای برای او در منطقه متصور نیست. به هیچ وجه روی آرامش را نخواهند دید.

اگر به کشاورزی علاقه دارید یا از کاشتن نهال های کم بار خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم این بار نهال گردو بکارید تا هم یک سرمایه گذاری بلندمدت انجام داده و هم یکی از پربارترین نهال های دنیا را کاشته باشید. نهال گردو به طلای سیاه معروف است؛ از بس که محصول آن پرفروش و پرخاصیت است؛ البته هر نهال گردویی این ویژگی را ندارد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ترور سیدحسن نصرالله مدعی شد: ترور نصرالله شرط لازم برای دستیابی به اهدافی است که برای جنگ تعیین کرده‌ایم.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل محبوب، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان، پیام تسلیت صادر کرد.

فلاحی گفت: در این حمله ناجوانمردانه، یکی از ماموران جان برکف مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد که حال عمومی وی مطلوب و رضایت بخش است.

بنابر اعلام روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار، مجاهد و مهاجر فی سبیل الله " سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان" از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در شامگاه روز جمعه ششم مهرماه به همرزمان شهیدش پیوست.

لوید آستین در تازه‌ترین مورد از ادعاهایش، گفت وقتی که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وی درباره ترور و به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان اطلاع داد، او «عصبانی» شد. این اتفاق در حالی افتاده که تعداد زیادی از نیروهای آمریکایی در منطقه حضور دارند.

در ساختمان بیرونی مجلس شورای اسلامی در عزای شهادت سیدحسن نصرالله پرچم‌های سیاه و حزب‌الله لبنان نصب شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره سوش‌های جدید کرونا و همچنین همپوشانی آن با آنفلوآنزا و سرماخوردگی همزمان با فصل سرما توضیح داد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بارش‌ها ادامه دارد.

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در ام الرشراش "ایلات" در اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: محور چالوس و مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران - شمال تا ساعت 15 امروز (یکشنبه، هشتم مهر) مسدود است.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه گفت، پیچیدگی حمله اسرائیل به لبنان و جزئیات آن که در رسانه‌های غربی منتشر شد، نشان‌دهنده همدستی احتمالی واشنگتن در سرپوش گذاشتن بر آمادگی‌های طولانی رژیم صهیونیستی برای انجام این است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از خروج صدها هزار نفر از اتباع غیرمجاز بیگانه از کشور در سال جاری خبر داد.

احمد نادری اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی ابتدا مراسم عزاداری برای شهادت سیدحسن نصرالله برگزار شد.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم در نامه ای به روسای دانشگاه های کشور ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کلاسهای درس از ساعت11 تا 13 امروز یکشنبه 8 مهر 1403 برای برپایی تجمعات علیه رژیم صهیونیستی در تمام دانشگاه های سراسر کشور تعطیل است.