یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس ابلاغیه معاونت فرهنگی وزارت علوم کلاس‌های درس از ساعت 11 الی 13 روز یکشنبه 8 مهر برای برپایی تجمعات علیه رژیم صهیونیستی تعطیل شد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی نیرو‌های خدمات شهری در مناطق 22گانه در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی خبر داد.

امروز قیمت طلا ثبات را در پیش گرفته است و ارزش هر اونس بدون تغییر نسبت به روز قبل، 2,658 (دو هزار و ششصد و پنجاه و هشت) دلار معامله شد.

آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید شنبه شب با صدور پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به ملت صبور لبنان، جبهه مقاومت و همرزمان سیدِ شهید تسلیت گفت.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (یکشنبه) در استان های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بارش ادامه خواهد داشت.

منابع خبری بامداد امروز (یکشنبه) از فعال شدن آژیرهای خطر در منطقه بحرالمیت خبر می‌دهند.

پس از صرف ناهار در محل کار، شما و همکارانتان به یک جلسه می‌روید. اول یکی از همکاران شروع به خمیازه کشیدن می‌کند، سپس دومی و در نهایت نوبت شماست. توضیحات بیولوژیکی زیادی برای این موضوع ارائه شده است، اما اجماع علمی چیست؟

وزرای خارجه فرانسه و انگلیس پس از گفت‌وگوهای جداگانه با نخست‌وزیر لبنان، خواستار برقراری آتش‌بس فوری بین رژیم صهیونیستی و حزب‌الله شدند.

پدافند غیرعامل در اطلاعیه‌ای با توجه به اتفاقات افتاده و همچنین احتمال گسترش حملات سایبری به زیرساخت‌ها، وضعیت آماده‌باش سایبری با رنگ قرمز اعلام کرد.

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان بار دیگر ضاحیه بیروت و شهر صور را بمباران کرد.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که تغذیه با شیرمادر در سال اول زندگی نوزادان می تواند خطر ابتلا به آسم را با ایجاد ترکیبی سالم از میکروب ها کاهش دهد.

مفاصل فرد مبتلا به آرتریت (آرتروز) زمانی که هوا سردتر می شود شروع به چروک شدن می کنند و با کاهش جیوه سفت و دردناک می شود.

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن با انتقاد شدید از رژیم صهیونیستی به دلیل تشدید تنش‌های نظامی در منطقه، اظهار کرد: (رژیم) اسرائیل مسئول عواقب فاجعه‌بار حملاتش به لبنان است.

شبکه خبری الجزیره از شهادت 18 نفر در حمله به شهر البوکمال در شرق سوریه خبر داد.