جمعه 14 اردیبهشت 1403

دکتر مصدق

دکتر مصدق

وب‌گاه خبر آنلاین

در همه‌ی کشورهای انقلابی خودتان بهتر می‌دانید هزاراها نفر در همان روزهای اول انقلاب اعدام می‌شوند، و اگر ما می‌خواستیم مثل دیگر کشورهای انقلابی که خودتان بهتر می‌شناسید عمل کنیم با آن عصبانیتی که مردم از عوامل رژیم و دستگاه دارند، باید روزی صد نفر اعدام بشوند؛ ولی خوب ملاحظه می‌کنید از اول تا به حال چند نفر اعدام شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه لرستان گفت: کمیته رصد و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی هم به وظیفه قانونی خودش عمل کند، کلیپ‌هایی در فضای مجازی پخش می‌شود، اینها بررسی شود، اگر صحیح هستند، کسانی که تخلف کرده‌اند در موردشان اقدام قانونی صورت گیرد، اگر صحیح نیستند، به افکار عمومی توضیح داده شود، سلامت انتخابات بحث مهمی است، هر کسی به‌اندازه یک رأی تخلف کرده باشد باید بر اساس قانون با او برخورد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول قوه قضاییه در حالی که از ابتدای بازداشت فرزندانش با هیچ مقام قضایی مرتبط با پرونده دیداری نداشته اما امروز و پس از 170 روز از آغاز رسیدگی به پرونده از سمت خود استعفا داد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیچ‌کدام از این دو شخصیت به عنوان رهبر تلقی نمی‌گردند. امروز گروهی از انسان‌های تنگ‌نظر وجود دارند که هرگاه از نام آیت‌الله کاشانی به نیکی یاد شود، خشمگین می‌شوند و این‌طور تلقی می‌کنند که نیک‌گویی از شخصیت روحانی به معنی بدگویی از مصدق تلقی می‌شود... مصدق چنین کسی نبود. یک اشراف‌زاده‌ی سیاست‌مدار بود که البته در همان وضعیت بسیار آزاده بود و سعی داشت که کشور را از یوغ انگلیس‌ها نجات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه مکرراً تاکید داشته که دستگاه قضایی باید در دوره تحول و تعالی، بدون تبعیض و اغماض با فساد در همه عرصه‌ها و ساحت‌ها برخورد جدی داشته باشد؛ در همین راستا، پس از تشکیل پرونده ناظر بر اعمال نفوذ در برخی پرونده‌های قضایی که دو تن از فرزندان ذکور دکتر مصدق معاون اول قوه قضاییه نیز در زمره متهمان آن هستند،...

وب‌گاه تابناک

پس از تشکیل پرونده ناظر بر اعمال نفوذ در برخی پرونده‌های قضایی که دو تن از فرزندان ذکور دکتر مصدق معاون اول قوه قضاییه نیز در زمره متهمان آن هستند، رییس عدلیه بر پیگیری دقیق، قاطع و همه جانبه این پرونده تا حصول نتیجه نهایی و صدور حکم قانونی تاکید کرد. پرونده‌ای که در دست رسیدگی قرار دارد و حالا معاون اول قوه با ذکر دلایلی در ارتباط با آن، از سمت خود استعفا داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول قوه قضاییه استعفا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول قوه قضاییه استعفای خود، از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم رییس عدلیه کرد و استعفا از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای مورد پذیرش قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصدق معاون اول قوه قضاییه از سمت معاون اولی قوه قضائیه استعفا داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه ضمن پذیرش درخواست استعفا: اگر چه حضور شما در این منصب، در رسیدگی به پرونده مورد اشاره مدخلیت و تاثیری نداشته و نخواهد داشت، اما با توجه به درخواست حضرتعالی و نکاتی که مطرح کردید استعفای شما مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه استعفای خود، از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم رئیس عدلیه کرد.

وب‌گاه الف

معاون اول قوه قضاییه از سمت خود استعفا داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنده دستم نه با خون آلوده است، نه با پول. اگر با پول بود حتما جناب دادستان اطلاع دارند و اگر با خون آلوده بود که گفته می‌شد و مطرح می‌گردید... آیا من نمی‌توانستم در شانزه‌لیزه و یا در خیابان‌های نیویورک قدم بزنم؟! پس چرا توی مملکتم هستم؟.. دستم به مال آلوده نیست بروید ببینید. نخست‌وزیر بودم اما زندگی کوچکی داشتم... از مال دنیا هم چیزی ندارم.

وب‌گاه فرارو

«مرگ رزم آرا، اما کسی را غمگین نکرد و او به تاریخ پیوست... انگار همان بی‌کس کش شد و کسی در سوگش سینه‌ای چاک نداد و فغانی هم راه گلو سد نکرد.»

وب‌گاه فرارو

نگاهِ سال 57: لباس‌هایی به اسم مصدق تولید می‌شد که قیمت آن‌ها ارزان بود و به لباس مصدقی مشهور بود، مردم از این لباس‌ها زیاد می‌خریدند، چراکه کمکی می‌شد به بودجه‌ی مملکت. اگر مصدق در آن موقع‌ها به ما اسلحه می‌داد، کودتای 28 مردادی به وجود نمی‌آمد. نگاهِ سال 402: مصدق را فریب‌خورده می‌بینم که اگر سال 32 بر مسند قدرت می‌ماند ایران مستعمره قدرتی دیگر می‌شد...