یک‌شنبه 8 مهر 1403

رای گیری تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش به نشست آینده موکول شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
رای گیری تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش به نشست آینده موکول شد

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه 20 مهر) این کمیسیون اظهار داشت: شورای نگهبان ایراداتی به مصوبه مجلس درباره لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گرفته بود که بعد از بحث و بررسی در این باره این ایرادات مرتفع شد.

وی افزود: دستور بعدی کمیسیون آموزش بررسی تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان مجلس از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1391 تاکنون بود که این دستور کار با حضور طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده متقاضیان طرح تحقیق و تفحص مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: موارد و مسائل مورد نظر و محورهای تحقیق و تفحص در این نشست مطرح شد و رئیس دانشگاه آزاد هم به ابهامات و سوالات پاسخ داد اما در نهایت رأی‌گیری برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به نشست بعدی کمیسیون موکول شد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشگاه آزاد اسلامی رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تحقیق و تفحص این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است