دوشنبه 11 تیر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت از کسب و کار‌های اینترنتی در قالب بسته‌های پیشنهادی حمایت خواهد کرد، ادامه داد: البته بقیه پیام‌رسان‌ها و کسب‌وکار‌های اینترنتی فعالیت دارند، اما کسب‌وکار‌های فضای اینستاگرام دچار ضرر شده‌اند، از این رو ما در مجامع حقوقی و سیاسی پیگیر حقوق تخلف این پلتفرم‌ها خواهیم بود و از حق‌مان نخواهیم گذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه این مطلب می‌توانید ویدئوی دردناک مربوط به لحظه تیرباران خانواده آرتین را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام گفت: به خاطر این نتایج، حتماً باید جریمه شویم. این را به خود بازیکنان تیم هم گفته‌ام. بعضی از بازیکنان تیم هم که مسئولیت‌پذیری کمی داشته‌اند، از ترکیب کنار خواهند رفت و نیم فصل از ما جدا خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر تصویر تلویزیون در اثر ضربه قطع یا خطوط رنگی بر روی آن ظاهر شود، پنل تلویزیون هرگز امکان تعمیر را ندارد و تنها راه باقی مانده تعویض پنل تلویزیون است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهرهای مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کارهای خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند اما جز شکست نصیب شان نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از از حمله بی‌رحمانه به شهید بسیجی روح الله عجمیان در کرج منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمالاً سرایت استرس را تجربه کرده اید. دوستی به دیدارتان می‌آید و دقایقی را صرف گلایه از کار یا شریک زندگی خود می‌کند. ناگهان حتی اگر این گلایه‌ها مشکلات شما نباشند نیز باعث می‌شوند شما سریع‌تر نفس کشیده و قدری احساس ناراحتی می‌کنید. این بدان خاطر است که هنگام گوش دادن به استرس طرف مقابل بدن‌تان به سرعت آدرنالین و کورتیزول ترشح می‌کند هورمون‌هایی که ذخایر انرژی را برای دویدن، مبارزه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلار در صرافی ملی 29 هزار و 25 تومان فروخته شد. قیمت سکه امامی به 16 میلیون و 200 هزار رسید

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دولتی ایران امروز در گزارشی به مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان حمله کرد و او را عامل تحریک و زمینه‌ساز آشوب خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سلیمان فرزند غلام جیلانی از لیسه سلطان غیاث الدین غوری از ولایت هرات با کسب 355.4 نمره مقام اول را به‌دست آورده است. او در طب معالجوی دانشگاه هرات راه یافته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبرنگار بی بی سی در اقدامی عجیب از سفیر امریکا خواست تا ایران را بیشتر تحریم کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار است هزینه‌های پرواز و اقامت 80 هوادار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ولز توسط قطر پرداخت شود. آنها همچنین روزانه 60 پوند دریافت می‌کنند. پرواز این دسته از هواداران خاص جام جهانی 2022 به قطر برای 26 آبان برنامه‌ریزی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رفتار غیرحرفه‌ای بی‌بی‌سی فارسی در حاشیه نشست ضد ایرانی آمریکا در سازمان ملل، منجر به هشدار این نهاد بین المللی به خبرنگار این شبکه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز یکشنبه هشتم آبان‌ماه، خبر ناپدید شدن مرموز دکتر داریوش فرهود «پدر علم ژنتیک ایران» منتشر شد و پلیس تلاش خود را برای یافتن وی آغاز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در اولین نشست هماهنگ‌کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد در تهران در این ارتباط ادامه داد: این اقدامات عمیقا تعهد این کشورها به اصول منشور سازمان ملل به ویژه ارتقا و التزام به حقوق بشر را زیر سوال برده است.