چهارشنبه 13 تیر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری تسنیم

نماینده‌های خانه ملت امروز درحالی از نمایشگاه سریال "سلمان فارسی" ساخته میرباقری در مجلس بازدید کردند که معتقدند صدا و سیما برای تولید سریال‌های فاخر برنامه‌ریزی هدفمندتری داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال «گیل‌دخت» بنا بر اعلام قبلی روابط عمومی سیما، قرار بود از پنجشنبه هفته گذشته یعنی 12 آبان ماه روی آنتن شبکه یک برود اما بدون هیچ توضیحی از سوی تلویزیون و سازندگان، این سریال درتاریخ اعلام شده به پخش نرسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدور حکم اعدام یک نوجوان 13 ساله، واکنش فعالان و مخالفان آل سعود را به دنبال داشته و یکی از کاریکاتوریست‌های عرب، کاریکاتوری را به تصویر کشیده که قابل توجه است.

خبرگزاری دانا

برای اولین‌بار در کشور 28 نوع حمایت برای رونق کسب و کارهای اینترنتی در آیین‌نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال مصوب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پرتاب موفقیت آمیز زیرمداری ماهواره‌بر «قائم 100» خبر داد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر فردی در دنیا ذائقه متفاوتی دارد و اگر از کسی بپرسید بهترین دسر دنیا چیست پاسخ ها با هم متفاوت خواهد بود. بنابراین مواد غذایی محبوب در دنیا شخصی هستند اما لیستی از آنها حکایت از ذائقه های مشترک میان مردم دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنده گمان می‌کنم که متولیان امر اطلاع‌رسانی از جمله آقای سخنگوی دولت، انگیزه نیک‌خواهی دارند و می‌خواهند که به اطلاع‌رسانی کشور سر و سامان دهند، به همین علت دستورالعمل‌هایی صادر می‌کنند. ولی صادقانه و صمیمانه خدمت آقایان محترم عرض کنم که این کوشش‌ها بی‌فایده و اتلاف وقت است، زیرا بنیان رویکرد رسمی موجود درباره رسانه، روی آب است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ مصوبه‌ای تحت عنوان «گشت ارشاد» نداشتیم، گفت: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص «حجاب» بسیار کیفی است و با حوزه شناخت نسل جوان، انگیزه‌ها، تعلیم، تربیت و اقناع افکار عمومی راجع به موضوع سر و کار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سنگربان تیم ملی کشورمان در آستانه دومین حضور در جام جهانی است ولی با این حال قصد ندارد در فوتبال ایران شاغل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس معتقد است با توجه به اینکه تمام تعهدات خود را در خصوص این بازیکن تا اینجا انجام داده، به همین دلیل به هیچ عنوان بحث نیامدن او به ایران صحت ندارد و این مهاجم طبق برنامه به تمرینات پرسپولیس بازخواهد گشت.

خبرگزاری دانا

برسی عملکرد 5 رسانه بی بی سی اینترنشنال صدای آمریکا رادیو فردا و من تو و صفحات مجازی آنها نشان می دهد.

وب‌گاه عصر ایران

بازیگر نقش «بگوری» سریال «شب‌های برره» گفت: بگوری را از جایی الهام گرفتم که بماند. اسمش را نمی‌آورم. رازی که پیش خودم مانده. البته خودم خیلی تغییرش دادم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر تهرانی پس از ربوده شدن جسدش در بوستان ولایت پیدا و ماموریت ویژه به دستور بازپرس ویژه قتل تهران صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاه می‌خواست بگوید در مبارزه با فساد جدی است، اما مشخص نشد اگر قصد باز کردن فضای سیاسی را دارد چرا حکومت نظامی اعلام کرده و اگر قصد سرکوب دارد چرا از انتصاب ارتشبد غلامعلی اویسی فرماندار نظامی تهران در دقیقه 90 منصرف شد و ارتشبد ازهاری را مأمور تشکیل دولت کرد؟