یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمیله علم‌الهدی دختر ارشد احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد است که خیلی‌ها از اختیارات ویژه او از مشهد در رسانه‌ها گفته‌اند. در عین‌حال او همسر ابراهیم رییسی رییس دولت سیزدهم است و این روزها حاشیه‌های زیادی دارد

خبرگزاری مهر

در نشست انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین دانشگاه تهران و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای راه‌اندازی پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در بافق توافق شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی در نشست انعقاد تفاهم‌نامه فیمابین دانشگاه تهران و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، با اشاره به برنامه عملیاتی دانشگاه تهران در زمینه گسترش واحد‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان، یکی از زمینه‌های همکاری با شرکت سنگ آهن بافق را بهره‌مندی از فرصت‌های این مجموعه به منظور کارورزی دانشجویان عنوان کرد و گفت: در همین راستا از نیمسال تحصیلی پیش...

وب‌گاه خبر آنلاین

کالاهای مورد نیاز برای کمک به «کودکان کار» «زنان و دختران آسیب‌دیده» «کودکان مبتلا به بیماری قلبی» و «حیوانات آسیب‌دیده» از طریق دیجی‌کالا مهر تامین می‌شود.

خبرگزاری مهر

60 نسخه کتاب روانشناسی با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراهم شدن تبادل دانایی به کتابخانه اخلاق اهدا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرچه به گفته مسئولین طی سال‌های اخیر انحصار رتبه‌های تک رقمی کنکور در مدارس مرکزنشین و استانهای بزرگ و برخوردار شکسته شده است اما آمار ارائه شده از سوی کارشناسان نشان می‌دهد که به طور کلی 80 درصد رتبه‌های برتر کنکور سراسری در دهک‌های هشت تا 10 اقتصادی قرار دارند. به عبارت دیگر این آمار نشان می‌دهد که دهک‌های کم برخوردار در ماراتن کنکور، به ناچار بازنده هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه فرارو

بهترین راه برای تفسیر چهره‌ها و شخصیت شناسی این است که ابتدا تفاوت بین ویژگی چهره‌های گوناگون را شناسایی کنیم و بتوانیم آن را به ویژگی‌های شخصیتی افراد مرتبط نماییم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فواید زیادی در احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی وجود دارد. اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، بیش‌تر احتمال دارد رفتار‌های سالمی مثل ورزش منظم و تغذیه سالم را در پیش بگیرید. البته این امکان نیز هست که اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، خطرپذیرتر بشوید؛ بنابراین احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی (نه همیشه، اما اغلب) پیامد‌های مثبتی دارد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران گفت: حدود 30 درصد از دانشجویان با مشکلات روان‌شناسی و روان‌شناختی وارد دانشگاه می‌شوند و بیشتر آسیب‌هایی که دانشجویان با آن مواجه هستند، آسیب‌های ناشی از جدایی از خانواده است.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه عصر ایران

صدا درمانگری در حالت ایده آل، وضعیتی مشابه هیپنوتیزم، مدیتیشن یا امواج مغزی تتا ایجاد می کند تا امکان دسترسی به سطوح عمیق تر خرد درونی و شفا را فراهم شود...