یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه عصر ایران

صدا درمانگری در حالت ایده آل، وضعیتی مشابه هیپنوتیزم، مدیتیشن یا امواج مغزی تتا ایجاد می کند تا امکان دسترسی به سطوح عمیق تر خرد درونی و شفا را فراهم شود...

خبرگزاری مهر

تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با بین اینکه سعی داریم یک سازمان عقلایی در شمالغرب کشور جاری سازیم، گفت: به دنبال حکمرانی مطلوب در ورزش هستیم.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران با تشریح برنامه های این مرکز از دریافت نشان اولین دانشگاه بدون دخانیات طی دو ماه آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رادیو، همچون دیگر رسانه‌ها در عصر رسانه‌های نوین، نیازمند تعامل با مخاطبان است و به همین سبب، با تهیه و تولید برنامه‌هایی با همراهی مخاطبان روی آنتن می‌رود، به دنبال انعکاس و پیگیری دغدغه‌های آنان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهره عزیزی، مدیرمرکز مشاوره دانشگاه تهران در نشست خبری در خصوص عملکرد این مرکز گفت: مرکز مشاوره دانشگاه تهران به عنوان قدیمی‌ترین مرکز مشاوره دانشگاهی کشور در درمان حوزه دانشجویی پیشگام بوده و مثل یک چتر حمایتی دانشجویان را حمایت می‌کند تا از بحران‌هایی که برای آن‌ها ایجاد می‌شود به سلامت عبور کنند. وی ادامه داد: مدیر مرکز مشاوره دانشگاه تهران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از راه‌های کسب درآمد از اینترنت این است که فایل‌هایی کاربردی تهیه کنید و آن‌ها را از طریق سایتتان بفروشید.

خبرگزاری مهر

معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی در حالی پیگیری می‌شود که تاکنون 383 ورزشکار و مربی در هر دو بخش مردان و بانوان تحت معاینه قرار گرفته اند.

وب‌گاه عصر ایران

یک کودک خودشیفته، برخی مواقع آنقدر خود را برتر می‌داند که احساس می‌کند دیگران در حدی نیستند که رفتار و حرف او را درک کنند پس لزومی به تعامل و حرف زدن با دیگران نمی‌بیند. او رفتار دیگران را سخیف و احمقانه می‌پندارد. در بسیاری از موارد این کودک منزوی و خودشیفته ترجیح می‌دهد به اموری از قبیل درس خواندن و روی بیاورد.

وب‌گاه گسترش

اکران فیلم سینمایی باربی با بازی مارگو رابی و محبوبیت این فیلم به کمک تبلیغات موفقی که داشت تاثیرات کم‌سابقه‌ای در مخاطبانش ایجاد کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جلسه روانشناسی برای اعضای تیم به کمک یک روانشناس برگزار کرد.

وب‌گاه فرارو

به کمک شش تصویری که نشان دهنده جاده‌های باریک و ترسناکی هستند، می‌توانید شخصیت خود را شناسایی کنید. رویکردهای روانشناسی شبیه این تصاویر اغلب به تحلیل‌های سریع برای مسائل پیچیده ختم می‌شوند. این روش‌ها بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب می‌کنند. به ویژه آن‌هایی که به دنبال حال خوب هستند.

وب‌گاه فرارو

فواید زیادی در احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی وجود دارد. اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، بیش‌تر احتمال دارد رفتار‌های سالمی مثل ورزش منظم و تغذیه سالم را در پیش بگیرید. البته این امکان نیز هست که اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، خطرپذیرتر بشوید؛ بنابراین احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی (نه همیشه، اما اغلب) پیامد‌های مثبتی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

علاقه‌مندان در کارگاه با دانش آموز دارای لکنت چگونه رفتار کنیم؟ می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه ad_loknat@ در پیام‌رسان‌های ایتا، بله و تلگرام پیام ارسال کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو در عصر رسانه‌های نوین نیازمند تعامل با مخاطبان است و به همین سبب با تولید برنامه‌هایی به دنبال انعکاس و پیگیری دغدغه‌های آنان است.