یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

کتاب «درس‌گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی، صلح و اخلاق» نوشته بشیر معتمدی و با مقدمه اشرف بروجردی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی با حدود 63 درصد، رشته‌های علوم انسانی با 45 درصد و دانش‌آموختگان رشته‌های فنی و مهندسی با 41 درصد به ترتیب بیشترین شانس اشتغال را در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به خود اختصاص داده‌اند و رشته‌های هنر، علوم پایه و کشاورزی کمترین تقاضا برای بازار کار در ایران را دارند.

وب‌گاه فرارو

گرافولوژی کلمه‌ای است که از انگلیسی وارد زبان ما شده است. "گرافولوژی" به عنوان "تحلیل دست نویس" در انگلیسی تعریف می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اسناد دفاع مقدس گفت: امروز کار خبر صرف اطلاع رسانی نیست و یک جنگ حرفه‌ای است، امروز کار عرصه فعالیت هر خبرنگار محیط جنگ روایت است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: 40 هزار کاست مجموع جلسات فرماندهان در جنگ است که 5 درصد آن در رده به کلی سری قرار می گیرد.

وب‌گاه فرارو

به طور کلی رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و حسابداری در مقطع کارشناسی؛ رشته‌های مهندسی مکانیک، حسابداری و مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و مواد در مقطع دکتری بالاترین میزان اشتغال را دارند و می‌توان گفت رشته‌های پرطرفدار با بازارکار مشخص هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گردهمایی سراسری فعالین مهدویت در دوازدهم و سیزدهم مرداد ماه به مدت دو روز در مجتمع یاوران مهدی موعود (عج) برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب «درس‌گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی، صلح و اخلاق» حاصل تدوین مباحث مطرح‌شده در سه مدرسه تابستانی است که طی سال‌های 1395 تا 1397 با حضور اساتید علوم انسانی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

رنگ نقش مهمی در نحوه تجربه و احساس انسان از جهان دارد، اگرچه این امکان وجود دارد که بسیاری به صورت خودآگاه متوجه تاثیر آن نشوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از لوایحی که این روزها بررسی ابعاد تقنینی آن در دستور کار مجلسیان واهداف و آثار کیفری و سیاست جنایی آن در مجالس و محافل علمی مد نظر دلسوزان نظام واقع شده است، لایحه معروف به" عفاف و حجاب"است که در قالب9ماده توسط قوه قضائیه تهیه شده بود وبه 15ماده توسط قوه مجریه تغییر به 70ماده توسط قوه مقننه تبدیل ودر ماراتن روزانه به مانند" تورم" و "بیکاری "و" بی آبی" و" بی برقی" و "آلودگی زیست...