یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

در اولین ماه تابستان سال جاری 9 هزار و 674 عنوان کتاب از سوی هزار و 244 ناشر در کشور منتشر شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی - فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چند وقتی است فیلم سینمایی «باربی» روی پرده رفته و طیف نظرات متفاوت و متناقضی را برانگیخته است. فارغ از اینکه آیا این فیلم یک شاهکار است یا اثری سخیف، از آنجایی که یادآور عروسک معروف و نمادینی است که در کودکی بسیاری از دختران در جهان تاثیر داشته است، ارزش تحلیل و بررسی از جنبه‌های روانی را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جزئیات دستمزد بازیگران مشهور در ترکیه به ازای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسته‌های نورسیده حاوی 140 هزار نسخه کتاب در حال ارسال به 1130 باب کتابخانه در سراسر کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هوش مصنوعی باعث جنگ‌های ویران‌گر می‌شود یا صلح را افزایش می‌دهد؟ مطرح‌شدن بیشتر هوش مصنوعی به‌ویژه با انتشار نسخه عمومی چت جی‌پی‌تی (Chat-GPT) پرسش‌هایی در مورد آینده این فناوری نو ایجاد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: حسین بیات وکیل پایه یک دادگستری در نقد خود از لایحه حجاب و عفاف گفت: این لایحه، تقابلی است نه تعاملی. این لایحه می‌گوید که حتی در لابی منزل‌تان، حتی در داخل ماشین‌تان هم در امان نیستید.

خبرگزاری مهر

نهاد کتابخانه های عمومی کشور بسته‌های نورسیده 140 هزار و 510 نسخه کتاب را به 1130 باب کتابخانه در کشور ارسال کرد.

خبرگزاری تسنیم

بسته‌های نورسیده 72، 73 و 74، حاوی 140 هزار نسخه کتاب در حال ارسال به 1130 باب کتابخانه در سراسر کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش عملکرد گروه کسب‌وکاری اسنپ در 1401 با ارائه جزئیاتی پیرامون سرویس‌های مختلف اسنپ، تاریخچه کوتاهی از روند شکل‌گیری آن‌ها و آمار جالبی از کاربران این سرویس‌ها منتشر شد. براساس این گزارش، گروه اسنپ بیش از 6 هزار عضو دارد و به بیش از 62 میلیون کاربر سرویس‌های مختلف ارائه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مرحوم علامه [طباطبائی] به حاج آقا (آیت الله مصباح یزدی) می‌فرمود: تو در میان شاگردانم همانند انجیر هستی که همه چیز آن قابل استفاده است و چیزی از آن دور ریخته نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی وعده داد کاروان ورزشی ایران با شرایط جسمانی سالم عازم هانگژو شود.

وب‌گاه فرارو

در جهان مدرن امروز، صنعت مدلینگ، سینما و رسانه باعث به وجود آمدن استاندار‌های سخت‌گیرانه از ویژگی‌های ظاهری زنان شده است. این استاندار‌ها باعث شده‌اند دختر‌ها به سختی از بدن خود راضی باشند، توقعات غیرواقع‌بینانه داشته باشند و حتی گاهی اوقات از بدن خود متنفر باشند. عروسک باربی شاید نمادی از همین معضل باشد. این روز‌ها با انتشار فیلم «باربی» نام این عروسک قدیمی دوباره بر سر زبان‌ها افتاده...