یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت علوم در پیامی اعلام کرد: انتخابات قانونی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در روز 27 مرداد 1402 برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

فرهنگ ترس عمیقا جا افتاده است و تغییر آن سخت است، اما باید بدانیم که ما چیزی برای ترسیدن نداریم جز خود ترس. باید سعی کنیم که تسلیم احساساتمان نشویم و وقتی ترس باعث واکنش بدوی جنگ یا گریز می‌شود، به خود مسائل فکر کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر آمنه لاهوتی، متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با اشاره به تایید اولین قرص برای درمان افسردگی پس از زایمان می‌گوید: افسردگی بعد از زایمان با علایمی که دارد منجر به کاهش انرژی و میزان مراقبت و علاقمندی مادر می شود و می‌تواند برای نوزاد و مادر آسیب رسان باشد. منبع: خبرآنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

چه این موضوع را قبول کنیم چه نکنیم ما در جوامعی زندگی می‌کنیم که شکاف ثروت و اختلاف طبقاتی سال به سال بیشتر می‌شود. فیلسوف و محقق، جوان سیولا (2020) بیان می‌کند که وقتی مردم احساس نابرابری می‌کنند، تجربه خشم در آنها شکل می‌گیرد. این باعث می‌شود که مردم نسبت به کسانی که وضعیت بهتری دارند، با خشم بتازند. واضح است که این احساس خشم نقش مهمی در بدرفتاری افراد با یکدیگر در جامعه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

متد "نه" گفتن در واقع یک واکنش روانی خودکار برای دست‌یابی به خواسته‌های درونی است. نوعی اعلام استقلال از طرف کودک به خانواده رخ می‌دهد که اغلب پاسخ درستی به آن داده نمی‌شود و این برخورد اشتباه خود منجر به تشدید رفتارهای مخالفت محور کودکان خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

با شروع انتخاب رشته همیشه این سوال همه را بسیار درگیر می‌کند که چه رشته ای برویم؟ بیشتر دغدغه، یافتن پردرآمدترین رشته های دانشگاهی است و رفتن به سمت آنها برای تضمین آینده و رفاه بیشتر. با توجه به این موضوع، آیا شما پردرآمدترین رشته های دانشگاهی را می‌شناسید؟ در این مقاله قصد داریم پردرآمدترین رشته های دانشگاهی 1402 را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت سمت رشته مورد علاقه و پردرآمدتان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره برنامه‌ریزی و جهت‌دهی کنکور با هدف‌گیری کنکور سراسری از 10 مرداد ماه آغاز و تا زمان کنکور به‌مدت 10 ماه ادامه می‌یابد و شامل 10 جلسه آموزشی به میزان 26 ساعت برای دانش‌آموزان و 5 جلسه آموزشی به میزان 14 ساعت برای والدین است. دو جلسه روان‌سنجی برای ارزیابی هوش و رغبت تحصیلی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری به اضافه ماهیانه 2 بار پایش درسی دانش‌آموزان...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران چندی پیش با حضور در مرکز یاورشهر یک ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز، پای صحبت های تنی چند از مددکاران و مددجویان نشست.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: بر اساس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مرکز مشاوره سبک زندگی ایرانی اسلامی در دانشگاه های علوم پزشکی راه اندازی خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: در جنگ نرم درون مایه و هویت انقلاب اسلامی مورد هدف دشمن قرار گرفته است، خبرنگاران باید این هویت انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: بر اساس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مرکز مشاوره سبک زندگی ایرانی اسلامی در دانشگاه های علوم پزشکی راه اندازی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «درس‌گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی، صلح و اخلاق» نوشته بشیر معتمدی و با مقدمه اشرف بروجردی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شد.