دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر محقق داماد: حکیمان باید جامعه دینی را از جهل نجات دهند. اندیشه‌ورزی براساس استدلال، برهان و جامعه را آشنا با خِرد کردن، کار حکیمان است و خِرد دینداری کردن و دینداری خرد ورزانه از ویژگی‌های حکیمان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بولیمیا تلخ‌ترین اختلال روان‌شناختی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نداشتن امنیت روانی و عاطفی دختران در محیط خانواده از عوامل اصلی فرار از خانه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» گفت: دین آمده تا شما ذهنت را از آن عالم گریز ندهی و آنجا را به بهانه‌های مختلف فراموش نکنی.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس فرهنگ گفت: پرداختن به قومیت‌ها در تولیدات سینمایی و به ویژه تولیدات تلویزیونی به عنوان یک اثر جامع و فراگیر یک ضرورت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فاطمه علمدار: حجاب زمانی به مسئله تبدیل شد که ما با غرب مواجه شدیم. در مواجهه با غرب ما خودمان را در آینه غرب می‌بینیم و این موضوع فقط مختص ایرانی‌ها نیست.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«مارک ماهون»، مدیر عصب روانشناسی مؤسسه کندی کریگر در بالتیمور، می‌گوید: «تحقیقات نشان می‌دهد که کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی رشد غیرطبیعی مغز دارند، به این معنی که این اختلال یک مبنای بیولوژیکی دارد که اغلب آن را به یک بیماری مادام العمر تبدیل می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

فال عشق به تعبیری سنتی یک روش پیش‌بینی است که در آن با مطالعه نشانه‌های مختلفی از جمله خطوط دست، تاریخ تولد و البته شنیدن سوالات مختلف مرتبط با عشق، قصد پیش‌بینی آینده رابطه عاطفی فرد را داریم. با این حال، این نوع پیش‌بینی ها بسیاری از متخصصین روانشناسی و جامعه‌شناسان به عنوان یک روش تأیید نشده شناخته شده‌اند و به عنوان یک تفریح نوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در برنامه «نقد سینما» مطرح شد و پورحسین باور دارد تصویر انسان آسیب‌دیده در سینمای ما تقریبا غیرواقعی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تشخیص زودهنگام اختلال بیش فعالی می‌تواند اطمینان دهد که کودکان مبتلا به این بیماری کمک مورد نیاز خود را زودتر دریافت می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تشخیص زودهنگام اختلال بیش فعالی می‌تواند اطمینان دهد که کودکان مبتلا به این بیماری کمک مورد نیاز خود را زودتر دریافت می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدتی پیش بود که ادعا‌هایی در رابطه وضعیت نامناسب جسمانی ویدا ربانی در زندان و عدم رسیدگی پزشکی مناسب به این زندانی مطرح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر خانواده هنری کیسینجر (Henry Kissinger) به جای آمریکا در سال 1938 به کشور دیگری مهاجرت کرده بود، چه سرنوشتی در انتظار او بود؟ او وقتی وارد نیویورک شد، 15ساله بود، پنج سال بعد در 20سالگی تبعه آمریکا شد.

وب‌گاه فرارو

زندگی در نزدیکی سواحل به ویژه بازدید از ساحل صرف نظر از کشور یا درآمد شخصی با سلامتی بهتر مرتبط است.