دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر خانواده هنری کیسینجر (Henry Kissinger) به جای آمریکا در سال 1938 به کشور دیگری مهاجرت کرده بود، چه سرنوشتی در انتظار او بود؟ او وقتی وارد نیویورک شد، 15ساله بود، پنج سال بعد در 20سالگی تبعه آمریکا شد.

وب‌گاه فرارو

زندگی در نزدیکی سواحل به ویژه بازدید از ساحل صرف نظر از کشور یا درآمد شخصی با سلامتی بهتر مرتبط است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور روانشناسی به کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی اضافه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: ساکنان ساحلی و گردشگران سواحل برای قرن‌ها احساس سلامتی داشته‌اند اما دانشمندان به تازگی شروع به بررسی مزایای سلامتی احتمالی زندگی در سواحل کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموعه جدید «چی شد که این رنگی شدم» کاری از گروه خردسال مرکز پویانمایی صباست که مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: طرح مربوط به جوانی جمعیت را با طرح ازدواج آسان از سال گذشته آغاز کردیم و امیدواریم نتایج آن را در سال جاری و سال آینده مشاهده کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش فرماندهان نیرو‌های مسلح که به مناسبت روز ملی جوانی جمعیت در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: طرح مربوط به جوانی جمعیت را با طرح ازدواج آسان از سال گذشته آغاز کردیم و امیدواریم نتایج آن را در سال جاری و سال آینده مشاهده کنیم. البته ما در بسیج کار‌ها را به صورت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «خنوخ و قانون» نوشته توماس مان به‌تازگی با ترجمه محمود حدادی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب شصت‌وچهارمین مجموعه‌داستان از مجموعه «ادبیات امروز» است که این‌ناشر چاپ می‌کند و با رعایت حق کپی‌رایت در ایران به چاپ رسیده است. «تریستان و تونیو کروگر» و «مرگ در ونیز» دیگر آثاری هستند که نشر افق با ترجمه همین مترجم از توماس...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح مربوط به جوانی جمعیت را با طرح ازدواج آسان از سال گذشته آغاز کردیم و امیدواریم نتایج آن را در سال جاری و سال آینده مشاهده کنیم.

خبرگزاری مهر

کتاب «خنوخ و قانون» نوشته توماس مان با ترجمه محمود حدادی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در هفته‌های اخیر یک‌بار دیگر بحث مکتب اتریشی اقتصاد و فردریش فون‌هایک در محافل فکری مطرح شده است. مکتب اقتصاد اتریشی و اعضای آن را به‌عنوان طرفداران بازار آزاد می‌شناسند که بیش از هر چیز منتقد و مخالف مداخله دولت در اقتصاد هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ساکت الهامی پس از شکست در مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، گفت: در فصلی که گذشت خبرنگاران و اصحاب رسانه را خیلی اذیت کردیم و قبل از هر چیز از همه شما تشکر می‌کنم. روزهای سختی بود اگر بدی و خوبی بود ما را حلال کنید. مدیون شما هستیم و بدون شما فوتبال هیچ معنایی ندارد. به تیم خوب پرسپولیس، باشگاه و بازیکنان خوبش تبریک می‌گویم که مقابل ما...